Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ShamalArabs schreef:Gefeliciteerd met de geboren kinders! Wat een babyboom ineens...Lucy_1 schreef:Jildou blijft zorgelijk. Zodra we stoppen met antibiotica of peniciline komt de uierontsteking weer terug... Worden nog een paar zorgelijke maanden...
Welke antibiotica en/of peniciline? Is de melk/ontsteking getest? melk je de ontsteking uit zodat de bacterien eruit gaan en niet blijven broeien erin?
Lucy_1 schreef:Ze is niet te melken... En ze heeft diverse soorten gehad.... Het gekke is dat Jildou drachtig is en gelukkig nog niet bevallen. Er komt verder niks geen melk uit de uier, maar zit dus wel een ontsteking...
Neonlight schreef:Ja Amandake, houd de camera maar klaar, dat duurt niet lang meer!
Zo, net de laatste spullen nog gekocht voor de hengstenshow vanavond. Nog even broodjes smeren dadelijk, en dan op pad.
Marieke en Hiboune, jullie moeten me vanavond wel aanspreken he?Ik ben degene met een bruine jas die niet op Devdan rijdt.
Degene die hem rijdt is bokker Urielle.
Neonlight schreef:JaZo, net de laatste spullen nog gekocht voor de hengstenshow vanavond. Nog even broodjes smeren dadelijk, en dan op pad.
Marieke en Hiboune, jullie moeten me vanavond wel aanspreken he?Ik ben degene met een bruine jas die niet op Devdan rijdt.
Degene die hem rijdt is bokker Urielle.