Even gekopieerd van het arabierenforum: later foto's!
Jeetje ik heb een drukke nacht gehad!
Het geboorte-alarm ging keurig af tegen enen ofzo en ik snel er heen, ja hoor. Daar hing een neus en beentje. Toen ze ging liggen heb ik vlies van de neus gehaald en een beetje meegeholpen, lijfje kwartslag gedraaid op een gegeven moment en daar was ze!
Om 5 over 1 op 20 juni is Farah Basira geboren! Bruin met linksvoor en rechtsachter een witte voet!
Ze is een beetje een kluns
, tegen half drie stond ze pas na vele koprollen en tegen drie uur begon ze pas te drinken.
Om 5 over 5 ging ik weer kijken en toen was de nageboorte er nog niet af, later kwam de dierenarts het er af halen met veel gedoe, t zat muurvast(duurde een uur) en daarna nog gespoeld.
Ik heb een tas met antibiotica-spuiten(orale pasta's) voor deze week en dan moet het klaar zijn.
Hè arme Susan...
We zijn verder superblij want ik wilde graag een merrietje en er graag bij zijn. Heb het veulen veel kunnen aaien. Heb Susan even op stal gelaten(moest daarheen voor het pellen/spoelen)want dat is wel makkelijk met het toedienen van de antibiotica. Susan is nauwelijks uit het land te halen want erg beschermend!