Gisteren nog wel de tweeling gezien wat een schatjes zeg.

@evy: Ja Odin's buik is ook erg mooi hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ProudJustify schreef:@DMHorses: Ze is inderdaad helemaal niet dik zeg, die van mij is echt al een wandelende buik en bij haar zie je bijna niks. Mijn merrie is vast jaloers op jouw merrie.
ProudJustify schreef:Alleen maar lekker dat ze niet zo dik is, zo te zien heeft ze het ook nog niet zo heel zwaar met de dracht. Ze rent nog zo lekker rond.
Vanneke schreef:Iedereen met veulens, proficiat. Ik lees hier dit topic steeds mee, maar nu dat er een nieuw deel is, vind ik het zo vlug niet terug.
Mijn merrie Lady is trouwens op haar laatste weken, ik hou haar dus al in het oog via een camera s'nachts om haar gewoontes al wat te kennen. Nu, ze gaat dus heel veel plat liggen op de grond en daarbij strekt ze haar achterbenen. Is dit normaal, misschien maakt het veulen veel bewegingen en is dat oncomfortabel voor haar. Haar buik is ook enorm gezakt de laatste dagen en haar uier is bijna vol. Het is trouwens haar eerste veulen. Volgens mij, zal ze vroeger bevallen dan haar uitgerekende datum 20 mei, wat denken jullie? Anders maak ik straks vlug een fotootje van haar, kan je zelf eens zien.
hiboune schreef:naja zeg dreeke en amandake weer niet!!!
hahaha
en trutje hopen dat de jouwne ook snel komt!
ik heb in 1x doorgeslapen van 0.00 uur tot 8 uur heerlijk zeg..maar ben nog erg moe haha
heb al heerlijk geknuffeld met hiba en alano die kleine donderstraal..
hij staat alleen nog een beetje zwak op de achterbeetjes maar de overbuurman een fokker van shetjes zegt dat dat binnen een week weg is!hij staat al een stuk steviger als gister..
hij vond hem ook erg mooi en mooi getekent..
de bedoeling was dat alano verkocht zou worden..
maar ik hoorde me moeder zeggen gister nee hoor we houden hem..huh me mond vielen open van verbazing!
dus wie weet mag ik hem wel houden!
nou zo weer weg naar werk toe hopelijk beetje op tijd klaar vanavond zodat ik nog wat met de knollies kan doen!
regina: wordt ook wel spannend bij je!nu nog beetje druppels aan der tepeltjes erbij....en je hebt ook een hummeltje erbij lopen
wat voor hengst heeft er opgezeten?kleur?
fijne dag iedereen!