Dit is m'n grootste nachtmerrie. Upd p6 Shakyra is ingeslape

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Re: Dit is m'n grootste nachtmerrie. Upd p6 Shakyra is ingeslape

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 21:20

Heel veel sterkte met het verlies van je merrie en veulen! Dit is echt de nachtmerrie van iedere fokker.

En al vrij snel zal dat laatste beeld van haar plaats maken voor alle mooie herinneringen! Dikke knuffel!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 22:13

oliebol he!
ik ben er helemaal stil van!
getsie!
Echt heel erg veel sterke! Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen door haar te laten gaan. Soms is loslaten t beste wat je kan doen.. al blijft t ook t moeilijkste.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 23:12

Poeh, wat een ongelovelijk nieuws, ik voel zo met je mee, wat erg is dit!!

Ik wens je heel veel kracht toe dit enorme verlies te dragen....

dootjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 23:16

Sterkte met het verlies van beide!
Ik hoop dat je nog genoeg mooie herrineringen hebt. Ach gut

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 11:44

meis ik zit hier met kippevel en koude rillingen..
heb er een dag over gedaan het topic door te lezen..
Als er nog iets was wat kon helpen, had de dierenarts dat zeker wel gedaan.
Helaas heeft het zo moeten zijn Verdrietig je hebt gedaan wat je kon samen met iedereen om je heen en de dierenarts!!

Erg veel respect voor jou, er komt een tijd dat je alle GOEDE en LEUKE dingen van haar ziet.
Maar eerst moet je dit verwerken met veel tijd en veel praten..

En zoals al eerder gezegd: daarvoor zijn wij natuurlijk ook!!

Heel veel sterkte lieve meid

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 13:50

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij bovenstaande...ik zit hier ook met kippevel....heel, heel veel sterkte.

PouFlam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 19:48

Huilen Heel veel sterkte met het verlies van je paarden.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 16:19

Jemig 2 in 1 klap weg.... hele dikke knuffel dit had je nooit kunnen voorzien...

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 16:51

Ik weet wat je door maakt ik heb vorig jaar mijn merrie verloren, na de dracht, heel veel sterkte in deze zware tijd

Figo88

Re: Dit is m'n grootste nachtmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 17:54

Mazzel-meid schreef:
Shak is daarnet ingeslapen.
Na 7 uur was er nog totaal geen verbetering. Ze was aant het vechten, steeds met die voorbenen slaan en zacht hinniken. Ze wilde zo graag.
We kregen haar ook niet meer op d'r buik naarmate de tijd verstreek, ze viel steeds weer om. Oogjes half dicht, en ze werd steeds zwakker. Ook stond haar hoofd scheef op d'r nek, waarschijnlijk een kneuzing in d'r nek. Ik heb met de veearts overlegt en ze bloedde bij haar ogen, zo hard heeft ze haar best gedaan, ook haar tandvlees was kapot en ik vond het zo oneerlijk dat ze daar lag.. De veearts zei ook dat het geen onnodig lijden moest worden.
Ze is rustig ingeslapen, haar hart stopte bijna meteen. Nog wat spiertrekkingen maar toen waren de oogreflexen al weg. En ik weet dat het beter is zo, zoals ik haar zag liggen, mijn mooie, lieve Shak, die langzaamaan steeds weg viel. En ik mis haar zo.
Maar ze heeft geen pijn meer en ze is samen met Kyennah, voor altijd..

Oh meid.. wat afschuwelijk..!!! Huilen Ik ben mijn lieve paardje vorig jaar ook op 17 april verloren... dezelfde dag.. zelfs na een jaar mis ik haar nog vreselijk.. Ik wens je echt ontzettend veel sterkte met dit grote verlies, ik hoop echt dat je steun hebt aan iemand in je omgeving.. en dat het je helpt om je op je andere paarden te richten..

__Maaike__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 18:13

Dit is echt zo erg!!ik vind het vreselijk dat je dit moet meemaken Huilen HEEL veel sterkte nog!!

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 21:27

Wat afschuwelijk...
Arme Shak, zo graag willen en toch gaat het niet meer..
Heel veel sterkte, wat een klap zeg.. Ach gut

Jenniferr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 01:33

Mazzel-meid schreef:
Shak is daarnet ingeslapen.
Na 7 uur was er nog totaal geen verbetering. Ze was aant het vechten, steeds met die voorbenen slaan en zacht hinniken. Ze wilde zo graag.
We kregen haar ook niet meer op d'r buik naarmate de tijd verstreek, ze viel steeds weer om. Oogjes half dicht, en ze werd steeds zwakker. Ook stond haar hoofd scheef op d'r nek, waarschijnlijk een kneuzing in d'r nek. Ik heb met de veearts overlegt en ze bloedde bij haar ogen, zo hard heeft ze haar best gedaan, ook haar tandvlees was kapot en ik vond het zo oneerlijk dat ze daar lag.. De veearts zei ook dat het geen onnodig lijden moest worden.
Ze is rustig ingeslapen, haar hart stopte bijna meteen. Nog wat spiertrekkingen maar toen waren de oogreflexen al weg. En ik weet dat het beter is zo, zoals ik haar zag liggen, mijn mooie, lieve Shak, die langzaamaan steeds weg viel. En ik mis haar zo.
Maar ze heeft geen pijn meer en ze is samen met Kyennah, voor altijd..

Pffff ik reageer misschien laat.. maar zit gewoon te huilen Verdrietig
dit grijpt je echt aan! ik vind het echt verschrikkelijk voor je wat er is gebeurd.....
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen der op.. heb ff geen goeie woorden wat ik kan vinden

Sterkte met het verwerken Ach gut Huilen Vriendjes zijn?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 02:05

hoe gaat het nu eigenlijk met je ?

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 00:24

ik zit hier met de rillingen op mijn rug al je berichtjes te lezen! Verdrietig
meisje toch...dit is echt het ergste wat iemand kan overkomen.
echt heel veel sterkte en ik hoop dat je heel snel aan haar denkt als de leuke en lieve merrie die ze was Ach gut Vriendjes zijn?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 16:22

suusiejj schreef:

lief dat je daarnaar vraagt.
Het is vandaag precies een maand geleden (17-04-'07), en het blijft heel moeilijk zonder haar. Ook zo raar dat alles gewoon doorgaat zonder haar.. en het lijkt van de ene kant alsof het gisteren was, en tegelijkertijd lijkt het eeuwen geleden dat ik haar een laatste afscheidskus op haar zachte neus gaf...
Ik heb er wel vrede mee dat ze er niet meer is, ik heb zoveel mooie jaren met haar gehad, en natuurlijk hadden dat er 25 moeten zijn, maar dat heeft niet zo mogen zijn. Gelukkig heb ik hele mooie herinneringen.
Het is en blijft wel heel moeilijk te bedenken dat ze zo onwijs veel pijn gehad heeft. Ze deed nooit een vlieg kwaad, was echt een allemans vriendje. Waarom moest dit haar overkomen? Waarom op deze manier, waarom is ze dan niet pijnloos gegaan?
En waarom waren we er niet eerder bij? Zoveel vragen nog, die nooit beantwoord zullen worden.

Ik heb wel veel steun aan Darlah en Kenyi, hoewel het met vlagen wel heel veel pijn doet dat Shak en Kyennah niet gezond en wel in de wei lopen. Mijn 2 engeltjes.. Verdrietig

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:18

Zo'n verlies doet ook enorm veel pijn..
Arme Shak, zo'n lieverd en dan gebeurt er dit..
Uiteindelijk zul je het wel een plekje kunnen geven, maar het heeft tijd nodig.
Sterkte hoor... Ach gut

Liefs, Marloes

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 10:45

Jeetje, ik heb net je hele topic gelezen!
Ik heb er geen woorden voor!
Wat maak jij een verschrikkelijke tijd door zeg! in 1 klap allebei je meisjes weg!
Heel veek sterkte de komende tijd, en ook al ken je me niet. Mijn PB staat altijd open!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:30

Mazzel-meid schreef:
suusiejj schreef:

lief dat je daarnaar vraagt.
Het is vandaag precies een maand geleden (17-04-'07), en het blijft heel moeilijk zonder haar. Ook zo raar dat alles gewoon doorgaat zonder haar.. en het lijkt van de ene kant alsof het gisteren was, en tegelijkertijd lijkt het eeuwen geleden dat ik haar een laatste afscheidskus op haar zachte neus gaf...
Ik heb er wel vrede mee dat ze er niet meer is, ik heb zoveel mooie jaren met haar gehad, en natuurlijk hadden dat er 25 moeten zijn, maar dat heeft niet zo mogen zijn. Gelukkig heb ik hele mooie herinneringen.
Het is en blijft wel heel moeilijk te bedenken dat ze zo onwijs veel pijn gehad heeft. Ze deed nooit een vlieg kwaad, was echt een allemans vriendje. Waarom moest dit haar overkomen? Waarom op deze manier, waarom is ze dan niet pijnloos gegaan?
En waarom waren we er niet eerder bij? Zoveel vragen nog, die nooit beantwoord zullen worden.

Ik heb wel veel steun aan Darlah en Kenyi, hoewel het met vlagen wel heel veel pijn doet dat Shak en Kyennah niet gezond en wel in de wei lopen. Mijn 2 engeltjes.. Verdrietig

Kan me heel goed voorstellen dat je je er nog steeds hartstikke rot onder voelt. Het is ook gewoon niet eerlijk, dat het nou juist Shak moest overkomen, jouw lieve, betrouwbare paardje.
Nogmaals heel veel sterkte Ach gut

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:50

Kan me goed voorstellen dat het nu - een maand later - nog steeds ontzettend moeilijk te begrijpen en accepteren is. Er gaat hier ook geen dag voorbij dat ik niet even aan Shak, Kyennah en jou denk Ach gut .

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:54

Hier net zo Keeva.

Elke keer als ik de wei in kijk voel ik het verdriet van het verlies van Ginger, maar tegelijkertijd ben ik me er zo bewust van dat ik Ciara nog heb. En dan denk ik altijd meteen aan MM en haar grotere verlies.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:22

ik kan het me ook heeeel goed voorstellen dat het nog steeds heel erg zeer doet, zal ook zeker niet zomaar voorbij zijn...
Koester je herinneringen en het geeft niet dat je nog om haar treurt, je hield/houdt gewoon zielsveel van haar!!

sterkte meid...

Dineoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:32

echt heel erg dit ...
ik wil je heeel veeel sterkte wensen met het verlies van je paardjes
heel veel sterkte.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:33

Sja Elke... ik zal niet zeggen dat ik elke dag aan jullie denk, maar toch wel geregeld eens. Als ik weer eens met Ellie bezig ben. Vooral gisteren idd de 17e, ik blij dat Ellie een maand was, en tegelijk ook beseffend dat ik geluk heb mogen hebben. Vooral omdat onze merries tegelijk zijn bevallen, dezelfde nacht, beiden een merrieveulen. Bij mij is het goed mogen gaan, bij jou is het in een afgrijselijke nachtmerrie gelopen.

Waarschijnlijk zal je dit nog lang voelen.. vooral omdat Shak nog zo jong was, en zo oneerlijk voor je gevoel. Dat je het veulen verloren hebt is erg, maar dat je je grootste vriendin ook niet meer mag hebben, dat is onbeschrijflijk erg. En dan inderdaad zeker met die pijn... Dat je je dierbaren verliest hoort weliswaar bij het leven, maar dat ze niet pijnloos hebben mogen gaan is moeilijk.

Je mag het jezelf niet verwijten.. je hebt in ieder geval wél de ballen gehad om haar te laten gaan toen je zag dat er geen kans op verbetering was. En daar heb ik enorm veel respect voor. Het is goed zo.

Ach gut

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 23:53

Heel veel sterkte..
dit had niet mogen gebeuren niet voor het veulen& niet voor Shakyra
en al helemaal niet voor jou Huilen