Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kleintje schreef:MarijeR, heel erg bedankt voor de mooie foto en steeds weer je duidelijke uitleg.
Toch een vraagje...
Ik zat net uitgebreid op jouw site te neuzen en ik zat bij de uierfoto's te kijken.
Treas vind het dus VRESELIJK als ik aan haar uier kom. Hoe belangrijk is het nu dat ik het daar en haar schaamlippen schoonmaak?
Kleintje schreef:nouhou... nouhou... uit het land halen was 1 groot probleem, langs de ruinen en Jelle was aan het snuffelen. Dus Treas bokken, gillen, steigeren, dus Jelle vond het feest, bijten maar. Treas gedroeg zich zo anders dan normaal dat ze wel drachtig moest zijn.
Op stal, de dierenarts kwam, ik kon de praam op gaan doen, dat duurde maar tien minuten. En toen... scannen maar...
DRACHTIG.
Een mooi vruchtje... is heel veel vruchtwater. Dus het kan best zijn dat ze dikker toont door het vele vruchtwater!
Ik heb een glimlach van oor tot oor en voel me super!
flettie schreef:Whiehoeeee!! Flet is nog steeds happily drachtig!!![]()
![]()
Helaas kon de DA geen vlekjes tevoorschijn toveren dus het wordt vast een effen bruineMaar Punkt heeft blijkbaar net zo'n cameravrees als zijn/haar moeder want we zagen alleen zijn/haar ruggegraatje en zijn/haar achterbeentjes.... het was Pegasus aan het spelen volgens de DA
Verder is Flet nog wel wat ziekjesZe heeft een of ander virusje waardoor ze een wat dikke bobbel in haar keelholte heeft. Droes kan het niet zijn want dat heeft ze als jaarling al gehad dus waarschijnlijk een of andere infectie. Haar koorts is in ieder geval gezakt en ze moet nog een weekje aan de antibiotica-brokjes en daarna is het hopelijk weer over.
Zo en nu ga ik weer van mijn vakantie genieten