Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pharagirlke schreef:heb net die foto's gezien 1 woord: FANTASTISCH!!!
Jullie hebben over 3 jaar een prachtige hengst waar íedereen een veulen van wil!Hoelang moet ie nog rondlopen met beugels enz enz? Want zijn beentjes staan nu toch helemaal recht of niet?
.Als hij zonder beugels loopt en hij wordt moe dan ie je toch terug een beetje x-benen .Net uit de beugels staat ie kaarsrecht
Stephany schreef:Geweldig die foto's...ik ben er helemaal ontroerd van...lieve sterke Fighter...
,als je op zijn rug of buikje aait dan doet ie het vaak maar dan kan ik niet filmen,hihi
libke schreef:sterre ,idd ik kan nu gerust een uurtje in het land gaan zitten s'avonds met de cam en elke stap volgen ,heerlijk gewoon ,ik had het nooit durven geloven zelfs verleden week niet,toen stond ie de eerste dag thuis en moest ik beloven aan mijn man dat als het binnen een maand nog zo krom was met fighter we hem toch niet zouden laten lijden .Tranen met tuiten heb ik die avond geweend
Eerlijk gezegd had ik dat na de eerste foto's noooooit verwacht!
Wie had dat gedacht toen hij nog zo broos op zijn beentjes stond
klinkt idd ook penyachtig maar jullie hebben zoveel moeten doorstaan .
) en gaf haar een kuurtje en ineens besefte ik dat dit kleine dametje helemaal van mij is mijn 1e eigen fokproduct en gelijk moest ik aan Fighter denk ik hoe dingen zo anders en verdrietig kunnen lopen hoeveel energie tijd en afwachten er voor jullie inzit. Zoo het is een heel verhaal geworden maar moest het even kwijt heb echt heel veel respect voor jullie!!