bad ,bad news, turns to better news :) !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eydis

Re: bad ,bad news

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 22:58

Ik zet het op mijn eigen forum! Haha!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 23:01

als er teveel is wat ik me niet kan voorstellen kan de rest toch naar een ander goed doel?

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 23:04

Ik wilde ook al een topic openen, maar eerst even op de goedkeuring van Libke wachten. Lachen

Zeg het voort: Steun Libke en Fighter!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 23:18

Geweldig dat het zo goed gaat OK dan!
Fighter is ook voor mij (Bokt)veulen van 2005!!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 23:21

Rhiannon schreef:
míts het nodig is natuurlijk.... misschien is het helemaal niet nodig..
én er moeten ook nog wel wat afspraken gemaakt worden... mocht bijvoorbeeld nog niet genoeg geld is overgemaakt dat libke de rest bijbetaald óf ons het geld weer teruggeeft ofzo...

eerst maar even afwachten wat er morgen gezegd wordt...Lachen

Ik denk niet snel dat er te veel zou zijn... Niet alleen die brace, maar de hele behandeling daar in de clinic zou wel meer dan genoeg kosten voor Libke...

Tuurlijk moet ze het zelf wel eerst goedkeuren... Maar er zijn vast wel genoeg Bokkers die maar al te graag een kleine bijdrage willen leveren om deze kleine vechter te helpen!!

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 23:59

nee ik bedoel ook niet dat er teveel zou zijn (lezen! Knipoog maar blijkbaar heb ik het er te onhandig neergezet)
ik bedoel: als er nu niet genoeg is opgehaald (zeg 400 euro) en Libke vind 800 euro nog steeds te veel om bij te leggen en besluit het toch niet te doen.... dan moeten wij wél ons geld terughebben natuurlijk!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 00:10

Wat een verhaal, ik ben blij dat het toch allemaal goed lijkt te komen. Veel sterkte nog de komende tijd.

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 00:35

Ik heb het toppic al een paar keer uitgelezen, heb stiekem bijgehouden ik ben niet zo typerig, maar ik vind het zo goed wat je allmaal voor hem doet, hij heeft ook een hele mooie bijpassende naam.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's van de ijzertjes, en wat is dat duur zeg, hoe kan dat nou?
Ik duim mee, en heb er alle vertrouwen in.
Groetjes Lisette

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 02:30

Ben benieuwd wat ze er van vindt. Snap best dat ze het ergens niet wil..............wie wil dat nou wel hoewel het al een godvermogen gaat kosten allemaal.

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 06:52

Nou libke,

ik lees elke keer bij en blijf er nog steeds bij dat het goed gaat komen, wat een fantastische kerel is die fighter toch.

Enne wat dat geld betreft gaat het echt wel goedkomen Knipoog Haha!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 07:11

Ik doe ook mee voor een bijdrage (als dat doorgaat, dan Knipoog )!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 07:58

Mientjeuh schreef:
Ik doe ook mee voor een bijdrage (als dat doorgaat, dan Knipoog )!

Ik ook!! Lachen

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 08:03

Ook ik wil best 5 euro bijdragen. Ik denk dat die hele behandeling haar een bom geld gaat kosten. Ach gut

Lottew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 08:55

Best grappig, iedereen vraagt al naar rekeningnummers en Libke heeft waarschijnlijk geen flauw idee, haha Haha!...
We zien wel wat ze er van vindt, ik denk dat het (bij goedkeuring) een groot succes kan worden!
Hoe is het vandaag met Fighter?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 09:11

Ik vind het ook heel erg goed wat je allemaal doet voor Fighter en ook ik zal iig 5 euro bijdragen.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 09:13

Nou ,hier ben ik dan ,
Ik vindt het een geweldig initiatief wat jullie voorstellen -hoewel ik me daar toch en beetje ongemakkelijk bij voel omdat er ook andere personen lijden met hun paarden - Het zal idd allemaal veel geld gaan kosten (ik denk dat de kliniek ook al zo'n 3000€ zal vragen -heb gevraagd of ze vandaag al eens willen samen tellen tot nu toe Haha! )) maar ik heb er voor gekozen om ervoor te gaan en dat zullen we ook doen .Vandaag komt die vent voor de beugeltjes maar dat wordt eerst goed bekeken en gemeten en dat zou pas voor volgende week woensdag klaar zijn ,misschien is het dan niet meer nodig Bloos Bloos
Mijn ventje komt net van de kliniek en fighter stond kaarsrecht -op zijn spalkjes natuurlijk- zeker 5 minuutjes aan een stuk ,dus dit kan niet anders meer dan goed komen .
Wat betreft de "sponsering":misschien kan iemand van jullie in Nl de aktie op touw zetten en een rekening doorgeven ,want als jullie allemaal apart doneren dan gaat er telkens kosten naar de bank gaan omdat het een buitenlandse betaling is en dat is dan ook niet de bedoeling!!Als die persoon het allemaal een beetje bijhoudt in een apart topic dan kan nadien ,mocht het nodig blijken,het geld doorgestort worden naar hier .
En ik houdt jullie eraan alle fighter -fans worden deze zomer (in augustus zal hij 3 maanden zijn ) uitgenodigd voor een fighter meeting met hapjes en drankjes ,de Belgische bokkers moeten maar effe vrijwilligers komen spelen !!
nogmaals hartstikke bedankt in de naam van fighter,want dankzij jullie is ie nu al zover ,zeker weten

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 09:15

Rhiannon schreef:
nee ik bedoel ook niet dat er teveel zou zijn (lezen! Knipoog maar blijkbaar heb ik het er te onhandig neergezet)
ik bedoel: als er nu niet genoeg is opgehaald (zeg 400 euro) en Libke vind 800 euro nog steeds te veel om bij te leggen en besluit het toch niet te doen.... dan moeten wij wél ons geld terughebben natuurlijk!

Ik denk dat ze allang over dat bedrag heen zit hoor.
Het gaat toch niet alleen om die beugeltjes? Knipoog

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 09:17

Wow super zeg dat 'ie helemaal recht stond !!! Hij gaat het wel halen Lachen
En de sponsoring is idd een goed idee !! Ja

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 09:19

NOu ik ben voor hoor Libke, super zeg dat hij nu al recht staat (ookal heeft hiij spalkjes om)

Enne wie neemt meld zich aan om het in nederland op zich te nemen? Haha!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 09:19

Ik wil mezelf best uitgeven voor hoofdstation-bank hoor Knipoog
Als jullie het daar mee ens zijn hoor ik het wel.
Ik zet mijn nummer dan of hier neer of via pm.
Hier is makkelijker denk ik,dan hoeft niet iedereen eerst een pm te sturen Knipoog

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 09:21

Kimmes schreef:
Ik wil mezelf best uitgeven voor hoofdstation-bank hoor Knipoog
Als jullie het daar mee ens zijn hoor ik het wel.
Ik zet mijn nummer dan of hier neer of via pm.
Hier is makkelijker denk ik,dan hoeft niet iedereen eerst een pm te sturen Knipoog

je bent een Bloos schatje Bloos kimmes!!

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 09:21

Absoluut een fantastisch idee Libke.... Wie o wie...

En geweldig die kleine stappen voorwaarts!!!!!! We blijven duimen en kaarsjes branden. Met zoveel positieve energie MOET het haast wel lukken toch!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 09:22

Het gaat geweldig dus, want vandaag was toch de grote dag waarop beslissingen genomen moeten worden? Volgens mij is het nu niet eens meer aan de orde!
Ook ik stort geld voor deze actie. Ikzelf zou dit financieel nooit kunnen redden, en ik zou ook willen dat als het mij ooit zou overkomen dat zoveel mensen meeleven om een paard te kunnen redden.
Ik zou best een rekening willen openen, maar zit nu op mijn werk en ben bang dat dat dan vanmiddag wordt.

Hoewel, ik zit me nu ineens te bedenken, ik heb nog een rekening die ook ooit voor het werk heb geopend, voor teamuitjes. Die rekening wordt niet meer gebruikt (werk op een andere afdeling, deze is opgeheven) en er staat nog iets van 60 euro op, maar de bankpas en zo is net weer betaald, die kosten zijn er niet meer. Op zich kan deze rekening wel gebruikt worden. Weet niet of dat een idee is? Weet alleen nu het rekeningnummer niet, dat kan ik dus vanmiddag als ik thuis ben pas opzoeken.
Of er moet iemand een rekening willen openen, maar dan ben je sowieso extra kosten kwijt, die je nu niet hebt.

Lottew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 09:22

Ook ik wil deze taak best op me nemen, maar vind het ook prima als jij het regelt, Kimmes! Denk dat iedereen het daar wel mee eens is. Zet je nummer maar gewoon in t forum (plus woonplaats, naam etc.) en dan kan het stort-festijn beginnen Haha!!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 09:23

Waauwww... wat een nieuws allemaal!! Heel goef initiatief... en goede onderschriften van Whoopylover als haar link het deed Knipoog

Kom op mensen: allemaal even in je onderschrift vermelden als het rekeningnummer er is!