Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
AM_Horses schreef:Tinniie. Is ze klaar gedekt, hoe heeft het zich onte9de follikels?
Baudyh. Spannend. Welke hengst heb je uiteindelijk voor de Gelderse merrie gekozen?
Paardje2013. Dat is een heel groot EU, is deze nu geovuleerd?
Cynthia. Leuk dat je er weer bij bent. Ik zou dit jaar voor de grotere hengst kiezen. Anders het niet lukt kun je altijd nog Casanova gaan. Hopelijk nu een merrie
Ik heb een luxe probleemtot nu toe 5 merrie veulens en één hengst van onze eigen hengst. Vorig jaar van een andere hengst een hengstveulen.
Nigrante staat super hengstigik heb haar opgevoeld en voelde heel zacht aan, wat top is. Ik ga haar vanavond insimineren. Ik wilde deze cyclus op het oog doen, lukt get niet gaan we de volgende netjes scannen. Is nog vroeg zat.
Nigrante is idd een nakomeling van Formidable, ze is Uhm echt mega groot en heeft echt tijd nodig. Is echt een leuk paardmega bewegen en super lief.
[ [url=m/bcjiou.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janinevv schreef:Vraagje...
Kun je ook aan een merrie zien als ze hengstig staat zonder schouwen ?
Geen hengst namelijk.
Ik dacht vroeger wel eens gehoord te hebben dat er soms wat druppeltjes nog kunnen zitten /vuil.
simpie94 schreef:Spannend Jazzejam.
Behoor je denk echt tot één van de eersten zo in dit topic?
Jammer lovejouuuIB, maarja het is nog vroeg en helaas ook weer vrij koud qua weer.
Superpony, hoe wil je ondersteunen?