Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Oeh spannend Fotsy!
Wij zijn even klaar met op en neer rijden naar de kliniek nu pff. Wainonia is weer thuis. Vanmiddag nog eens geïnsemineerd en het ei is afgespoten. 11 mei terug om te scannen op dracht. Met Veronia gaan we volgende week woensdag scannen op dracht. Nu even een weekje rust eerst.
cp112 schreef:30 euro. Probeer altijd zoveel mogelijk tegelijk te plannen maar soms zit de 1 op 18 en de ander op 33 oid en dan gaan ze tegelijk. Of als er weer een enting moet etc.
Met 17 paarden is er bijna altijd wél wat
floripori17 schreef:Spannend allemaal jongens!
Ik was trouwens nog benieuwd. Is het mogelijk dat na inseminatie, de merrie nog iet wat hengstig toont? Hoeft niet persé hengstigheid te zijn maar het lijkt er wel een klein beetje op! Of het zijn hormonen haha
floripori17 schreef:Spannend allemaal jongens!
Ik was trouwens nog benieuwd. Is het mogelijk dat na inseminatie, de merrie nog iet wat hengstig toont? Hoeft niet persé hengstigheid te zijn maar het lijkt er wel een klein beetje op! Of het zijn hormonen haha
ual_95 schreef:Spannend zo, een heel bankje vol wachtende bokkers.Ik reageer niet veel, maar lees wel mee! De mijne heeft haar 18-dagenscan volgende week woensdag.
Even een vraag, het is voor mij het eerste veulen. Kan je bij de 18 dagen nou al zeggen dat ze drachtig zijn? Of komt het heel vaak voor dat ze het vruchtje met 35 dagen verworpen hebben?
ual_95 schreef:Spannend zo, een heel bankje vol wachtende bokkers.Ik reageer niet veel, maar lees wel mee! De mijne heeft haar 18-dagenscan volgende week woensdag.
Even een vraag, het is voor mij het eerste veulen. Kan je bij de 18 dagen nou al zeggen dat ze drachtig zijn? Of komt het heel vaak voor dat ze het vruchtje met 35 dagen verworpen hebben?
fokfanaat schreef:cp112 schreef:30 euro. Probeer altijd zoveel mogelijk tegelijk te plannen maar soms zit de 1 op 18 en de ander op 33 oid en dan gaan ze tegelijk. Of als er weer een enting moet etc.
Met 17 paarden is er bijna altijd wél wat
Hier 46,50 dan kan dat nooit uit, helemaal als het puur daarvoor is.
Maar heerlijk luxe dat het kan aan huis. Ben blij als alles drachtig is, dom geklep dit.
StalMelyn schreef:Kyrkelover, leuke combi!
Mag ik vragen waarom je niet bij welsh of Arabisch bloed bent gebleven voor haar? Ook daar is maat, body, goede bovenlijn en beweging te vinden al kan ik deze keuze ook zeker begrijpen.
Hier de trailer weggebracht voor onderhoud/ APK keuring. Kunnen we straks weer veilig naar het dekstation. Zou mooi zijn als het maar een keer hoeft