Wat vreemd Mirjamalvaro!
@noisy; ga kijken naar een 50% AMHA 50% ASPC hengstje van een 90cm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardje2013 schreef:Lijk mij wel lastig om dat allemaal gelijk te krijgen vulina of valt dat mee ?
Hier is de dierenarts net weg waarschijnlijk is ze net hengstig geweest
mirjamalvaro schreef:Eli
Vorige keer toen we belden (zaterdag) was ze heel hengstig, ei vsn 3.7-3.8 en zou binnen paar dagen geinsemineerd worden. Ok fijn.
Gisteren kregen we ze niet te pakken.
Vandaag; wist niet hoe het merrie gibg, zou met 10min terug bellen. Werd niet terug gebeld dus maar weer gebeld. Nu zaten haar eitjes opeens nog maar op 3, wou ze niet hengstig worden etc. Ze schijnt beetje hengstig gespoten te zijn en nu 3 eitjes te hebben. Op zijn vroegst vrijdag insemineren. Snap er niets meer van.
Waarom gaat het allemaal zo raar dit jaar. Volgend jaar maar thuis houden en foor eigen DA laten doen oid.
Luna2006 schreef:@noisy; ga kijken naar een 50% AMHA 50% ASPC hengstje van een 90cmhopelijk klikt het want vind hem werkelijk prachtig en denk dat ie mijn merries enorm kan gaan aanvullen
paardje2013 schreef:Lijk mij wel lastig om dat allemaal gelijk te krijgen vulina of valt dat mee ?
Cynthia82 schreef:paardje2013 schreef:Lijk mij wel lastig om dat allemaal gelijk te krijgen vulina of valt dat mee ?
Dat is jammer, maar het is nog vroeg in het seizoen. Of wil je graag een voeg veulen?
Mooi veulen, Cheytjuh, en hopen dat het dit keer wel goed gaat met je andere merrie!
En dat overdragen hoor je ieder jaar. Ieder jaar zeggen mensen 'Er dragen er echt veel over dit jaar'
Cowgirl83 schreef:Onze merrie was maandag beginnend hengstig gescand. Gisteren opnieuw gescand maar slechts heel trage vooruitgang. Morgen opnieuw scannen maar hengstenhouder denkt dat insemineren voor na het weekend zal worden. Ze is 7 dagen geleden hengstig gespoten. Zou het kunnen dat het hengstig spuiten te snel na haar natuurlijke hengstigheid gebeurd is en daardoor weinig effect heeft?