Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ben gewoon al blij dat ze beide wat stemmen hebben gekregen
Tieneke schreef:Ik vind het eigenlijk ook niet echt tof hoe hier een bokker met een slecht gevoel wordt opgezadeld. Iedereen heeft evenveel recht om topics te openen over haar/zijn veulen, dit is imo een logisch gevolg daarvan, maar het wordt haar bijna kwalijk genomen dat er mensen op haar veulen stemmen.
Waar zijn we mee bezig.
De discussie over de verkiezing en dat er dingen anders kunnen, ok, maar als het blijkbaar al jaren speelt, is het niet nodig om het nu wèl persoonlijk te maken.
Mando schreef:Tieneke schreef:Ik vind het eigenlijk ook niet echt tof hoe hier een bokker met een slecht gevoel wordt opgezadeld. Iedereen heeft evenveel recht om topics te openen over haar/zijn veulen, dit is imo een logisch gevolg daarvan, maar het wordt haar bijna kwalijk genomen dat er mensen op haar veulen stemmen.
Waar zijn we mee bezig.
De discussie over de verkiezing en dat er dingen anders kunnen, ok, maar als het blijkbaar al jaren speelt, is het niet nodig om het nu wèl persoonlijk te maken.
Ik ben het zeker met je eens.
Het wordt nu op de man gespeeld dat vind ik niet eerlijk.
Vorig jaar was dit soort gezeik er niet maar omdat het toevallig een Beer is.... want wees eerlijk.... daar wordt in de vorige 20 pagina's steeds naar verwezen zonder namen te noemen is het nu ineens een hot item.
Ik vind het echt jammer dat er steeds op de bokker gespeeld wordt.
Alle veulens zijn leuk en mooi
Laten weer gewoon van ze genieten en laten we ophouden om steeds met een vingertje te wijzen.
Iedereen wil erg graag zijn plasje er overheen doen maar denk dat het nu wel duidelijk is hoe er over gedacht wordt.
)
Picasso schreef:En dan wint die Beer het populariteitswedstrijdje.. nou èn?

ik heb geen veulen en als ik die al had zou ik die waarschijnlijk toch niet opgeven 

miss_lizje schreef:Watch my color toch? Of iets in die trant.
Er lijkt inderdaad een soort vloek op te rusten. Of onthouden we juist deze gevallen beter door de gewonnen titel?
eigenlijk gewoon onmogelijk. En uiteindelijk: wat heb je er aan. Maar ik begrijp wel waarom iemand begon over 'twijfelachtige eer' (of iets in die aard) mede omdat ik in 2014 ook al iets dergelijk gedacht heb.
tis bijgeloof en toeval maar tja... De gedachte is menselijk denk ik. Hopen dat de top drie van dit jaar zijn of haar hoeven veegt aan dat toeval.
Muzefee schreef:Ook ik heb een aantal jaren meegedaan met de veulenverkiezingen, in 2012 meegedaan met mijn eerst gefokte merrieveulentje Nevaeh, in 2013 volgde hengstveulen Damarae. Beide werden gouden Bokt veulen, natuurlijk super leuk!
Wat ik me van toen nog wel herinner is dat er net als nu veel discussie was over vriendjespolitiek, mensen die gespamt werden in hun PB box om te stemmen etc., dus wat dat betreft zal er weinig veranderd zijn. De steken onderwater die in dit topic gedaan worden zijn wat mij betreft behoorlijk kinderachtig, maar het is kennelijk een mooi topic om het ongenoegen te uiten. Jammer.![]()
Oh en ik heb trouwens twee spuuglelijke veulens gefokt en had minimaal 20 uur in de week tijd om actief te zijn op Bokt, dus wat dat betreft pas ik precies in het stereotype eigenaar van gouden Boktveulens!

maar laten we verder weer ontopic blijven nu.
) al eerder te bewonderen geweest in topics, dus de mensen die nu stemmen op een bij hun bekend koppie, zullen dat dan ook gewoon doen?