Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) ze het beste past, maar leek me gewoon interessant om naartoe te gaan. Heb ook het boek Het KWPN paard - Selecteren om te presteren, dus dit lijkt me een leuke aanvulling aangezien het boek alleen over volwassen paarden gaat.) 
Gimme_Spurs schreef:Ik denk ook niet dat Joy een goed uitgangspunt is om te vergelijken hoor... ze is echt uit de kluiten gewassen. Zij is eerder de uitzondering denk ik
ambre schreef:Bij mij is het meer buik, echt zo'n hangbuik naarling.
Maar vergeleken met afgelopen winter is ze aardig opgeknapt.
Toen werd ik bijna blind als ik naar haar keek!
[ [url=m/EhnYvV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lily_Fee schreef:Verder echt heel benieuwd naar je bevindingen Rivano! Lily-Fee is een Hitmaker (dressuur) x Goodtimes (allround) x Flemmingh (allround) dus ben heel benieuwd waar zij het meeste talent voor heeft. Zelf ben ik ook een allrounder, met dressuur wel als basis. Toch lijkt mij het wel heel
Leuk om ook te starten bij springen, sgw en misschien endurance.
). Ze hebben hier veel Working Equitation, dat lijkt me ook leuk om te doen. Als ze dan maar niet te groot wordt, anders kan ik nergens bij...
ambre schreef:Ze zijn er ook in alle uitvoeringen!Haha!

maar hij loopt gelijk al veel beter en mooi recht. Dadelijk ga ik meten
)
Ik ben zelf maar zoiets van om de twee maanden bij Pinda, en dan puur en alleen omdat ik zelf wil gaan knuffelen omdat ik m'n kleine muk zo mis
'Mooi' voor het oog is natuurlijk anders maar dat komt later nog wel