Ach... wat een immens verdriet, zowel bij jou als bij Una. Tranen lopen hier ook over m'n wangen, de pijn en verslagenheid klinkt uit elk woord door. Wat vreselijk oneerlijk dat het zo heeft moeten gaan. Je dappere, stoere meisje. God wat een verdriet.
Gatver wat moet dit zwaar zijn...ik ken je niet eens persoonlijk, ik ken je paarden niet persoonlijk, maar je raakt me, je paarden raken me. Tranen rollen hier over de wangen en wat ben ik blij dat ik mijn hond nu naast mij heb liggen...ik had even een knuffel nodig.
TS, die warmte, die knuffel die ik net kreeg van mijn hond, wil ik je graag doorgeven. Het is digitaal helaas, maar de warmte en steun geef ik je met mijn volle hart. Nogmaals ontzettend veel sterkte gewenst
Heike
Mede-oprichtster
Geplaatst: 13-08-15 00:00
Ik heb ook alles gelezen maar nog niet eerder gereageert. Wat een hartverscheurend verhaal. Ook hier rollen de tranen over mijn wangen. Heel veel sterkte..
Jeetje.. Suelza toch.. Waar jij je zo goed kunt verwoorden schiet bij iedereen nu woorden tekort. Waar veel mensen allang hadden opgegeven, ging jij door. Die ongekende liefde, doorzettingsvermogen en offers.
Zoals een spreekwoord gaat God gooit keihard een deur dicht maar opent een venster. Al lijkt het nu nog niet mogelijk.
Dat je maar alle kracht mogen krijgen om dit alles een plaats te geven en je nog sterker mogen maken.
Ook hier rollen de tranen over mijn wangen. Ik heb jullie verhaal vanaf het begin gevolgd. Zo'n speciaal verhaal. Zo'n speciaal veulen. En zo ongelooflijk oneerlijk.
Elise, wat mooi beschreven, maar war wat een vreselijk verhaal zo. Harde keuzes en ongelooflijk veel verdriet. Wat zal jij het moeilijk hebben. Nogmaals heel veel sterkte.
Ook ik heb tranen in mijn ogen staan. Ik heb jullie vanaf het eerste topic gevolgd en uit al je posts, maar vooral ook uit je laatste blijkt hoeveel je van FortUna hield.
Hartverscheurend dat dit zo moest aflopen.. Het moet ontzettend moeilijk voor je zijn.
Ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies!
Nimber
Geplaatst: 13-08-15 07:29
Wat een ellende en wat een verdriet, heel veel sterkte
Eliine
Geplaatst: 13-08-15 08:02
Wat heb je het prachtig geschreven en wat een hartverscheurend einde van wat een mooi sprookje had moeten zijn ik hield het ook niet droog bij het laatste stuk, kan me alleen maar indenken hoe jij je moet voelen. Wat oneerlijk dat het zo heeft moeten gaan. Heel veel sterkte ik hoop dat je het met de tijd een plekje kunt gaan geven
Sabbientje
Geplaatst: 13-08-15 08:13
Woorden schieten te kort. Dus dan maar een plaatje:
cobiie
Geplaatst: 13-08-15 08:27
nogmaals veel sterkte gewenst, wat vreselijk je pittige vrolijke veulen te moeten missen.
Laatst bijgewerkt door cobiie op 13-08-15 08:44, in het totaal 1 keer bewerkt