uhmmmm, linkermerrie toch? weet dat ze er 2 voor maart drachtig hebben, maar de high lijkt mij voor links, toch? dat ze rechts gewoon ff voor de zekerheid checkt??
Rebecca; oh nee toch............ ga dan helemaal undercover. Nu doe je half half
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 15-03-15 00:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Vond haar gedrag niet heel high-waardig, eerder low-waardig. Maar ik heb sowieso t idee dat de interpretatie van een low/high voor sommige mensen nogal anders is.
Linker deed net wel wat stampen met achterbenen etc....
ik weet het zo net nog niet. ik ga igg nu een sigaretje doen, en zo eens mare stare forum bekijken wat daar gezegd wordt, ben dan ook wel benieuwd waar de high vandaan komt.
Da's geen high.......... net weer terug van plassen, roken en hondje knuffelen, maar volgens mij......... is het gewoon vals alarm. zal ongetwijfeld een low zijn, maar een high? mwoah lijkt me niet.
precies wat ik ook vond, maar de low van vanmiddag vond ik ook niet echt een low waard. Wat mij betreft; Low: paard is onrustig, trapt naar buik, staat te klapperen met de vulva e.d. High: paard ligt met ((pers)weeën
Daks
Geplaatst: 15-03-15 01:14
Murthul schreef:
precies wat ik ook vond, maar de low van vanmiddag vond ik ook niet echt een low waard. Wat mij betreft; Low: paard is onrustig, trapt naar buik, staat te klapperen met de vulva e.d. High: paard ligt met ((pers)weeën
daar ben ik het mee eens
JoyCiej007
Geplaatst: 15-03-15 01:16
Murthul; helemaal mee eens, en dat zijn volgens mij ook de richtlijnen op marestare om een high of low alert af te geven dacht ik.
Lees net het topic op marestare, ze dachten weeen te zien bij Tammy, de linker merrie. Ik weet het niet........ is een stal idd hier in Nederland. Gezien de tijd, grote kans dat ze vannacht of vroeg in de ochtend gaat. Kan er helaas niet te lang op gaan wachten; moet morgen werken en ben de hele week al grieperig/verkouden.
Ik heb wel het idee dat die merrie steeds stopt als er mensen komen kijken, dan is ze heen en weer aan het lopen enzo, komt er iemand in de stal en dan stopt ze weer met voortekenen geven, wellicht bevalt ze liever stiekem.
Zou maar zo kunnen. Zo'n merrie heb ik hier ook staan. Is me dus ook nog nooit gelukt om er bij te zijn van de 6 keer (geen alarm/geen camera, maar wel op stal slapen). Merrie gooide 't veulen er precies uit toen ik nét om half 7 s'ochtends, na 3 weken op stal te hebben geslapen, dacht 'mwah komt nu toch niet, ik ga thuis lekker verder slapen'. Nog geen 10 min. later belde de overbuurman dat het veulen er al naast lag.
JoyCiej007
Geplaatst: 15-03-15 11:39
en...... geen veulies bij Westernstable. Vannacht is er via marestare door diverse mensen gewaakt. Staan ook tietjesfoto's op marestare en die zijn behoooorlijk vol van beide merries.
Spannend, ik ben benieuwd. Hoop niet dat ze nog langer blijven foppen
Deliana1993
Geplaatst: 15-03-15 23:36
Vind die westernstable cam die witte merrie erg onrustig tellen plat liggen en dan weer rechtop met de neus maar de buik toe...