Vitaquilla schreef:Oow voor degene die t vroeg het word Ferdeaux (bordeaux x ferro)
Ik vroeg dat...was er wel benieuwd naar aangezien ik hem ook ga gebruiken voor mijn merrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Al_Zawraa schreef:Ik heb het net nog even nagerekend van mijn laatste factuur, scannen+voorrijkosten komt op €82,82. Vind het echt belachelijk veel![]()
Er zijn ook geen afspraken te maken qua prijs voor een heel dekseizoen ofzo, ook als je naar de praktijk rijdt scheelt het je maar €10,-..
Al_Zawraa schreef:Ik heb een vraag aan jullie, zoals de meeste van jullie weten is Aziza drachtig en staat zij op de Regumate, omdat zij vorig jaar tot 2x toe haar vruchtje verloren is.
Nu vertoont ze sinds een aantal dagen raar gedrag ten opzichte van mijn hengst. Ze hinnikt naar hem op een bepaalde manier zoals ze normaal alleen doet als ze hengstig is en ze laat hem soms ook toenadering zoeken en doet dan als hij dichtbij is ook vaak uiteindelijk wel lelijk naar hem. Een als hij echt dichtbij komt slaat ze hem ook weg. Maar goed ik twijfel nu dus om nogmaals te scannen.. Ik vind het ook heel raar gedrag aangezien ze door de Regumate sowieso niet hengstig kan worden, maar dat is ook de reden dat ik twijfel. Mocht ze namelijk het vruchtje verloren hebben wordt ze ook niet hengstig, dus zou er niets zijn waaraan ik zou kunnen merken dat ze het kwijt is.
Iemand van jullie dit gedrag weleens gezien bij een drachtige merrie of een merrie op Regumate? Wat zouden jullie doen? Nog een keer laten scannen? (DA ziet me aankomen, ze is 2 weken geleden nog gescand)
pretty schreef:Haha Inowa ja hier een merrie die geniet van die aandacht.
Maar in theorie zou dat willen zeggen dat het een eind duurt voor het eitje springt. Maar is hier al wel bewezen dat dat niet negatief hoeft uit te draaien.