Minis zijn zeker raar.. Baal er ook echt van.. Ik ga straks weer s kijken wat empty doet.. Ze is volgens mij niet echt hengstig dus ga haar eens in de gaten houden.. Misschien gaat het wel zonder regumate..
pretty
Geplaatst: 07-05-12 10:59
Lees maar eens in het DBT2012 wat een mini mij nu ook weer lapt.. soms zijn ze niet grappig meer En dat gaat over de mini die verleden jaar ook enorm lang hengstig bleef en dan toch gepakt bleek te hebben.
Cynthia82
Geplaatst: 07-05-12 11:00
Spannend, Guillia naar Viper! Enne, noem dat maar 'een beetje een hectisch weekend' Understatement van het jaar
Polleman, wat leuk dat je het hartje hebt zien kloppen!
Pretty, ja, België is een leuk land met leuke mensen! Zij wonen in de buurt van Brugge, ook in West Vlaanderen dus. Jullie hebben een Azerty toetsenbord, wij (en een groot deel van de westerse wereld) hebben een Qwerty toetsenbord. Sommige letters staan op dezelfde plek, maar heel veel ook niet. Voor een ! moest ik op de 8 drukken, alleen de 8, niet eens Shift-8 ofzo. Bij ons staat de ! onder Shift-1.
Ja, 4 keer gedekt is netjes, twee jaar terug 5 keer, dus zo halen we langzaam wat dagen in en lopen we nu ruim voor op vorig jaar.
pretty
Geplaatst: 07-05-12 11:10
Oh dat is hier 20 minuutjes vandaan! Leuk zeg! Ik wist niet dat Sublime hier stond! Haha wij zijn dus tegendraads,geen idee van Dan denk ik dat wij een Nederlandse printer/fax/scanner hebben op het werk,want ik staar me suf ook op dat toetsenbord
hallo allemaal! Ik hoop dat ik dit jaar ook weer mee kan kletsen in het dbt. Vanmorgen ben ik met Sjanty naar de da geweest om te kijken hoever ze is in de cyclus. Ze had een ei van 3.5cm (klein voor haar doen want ze gaat vaak wel door tot 7) en de baarmoedermond was nog niet zacht maar hengstigheid zat er aan te komen. Woensdag ga ik er weer heen en zullen we zien hoever ze dan is.
Jenny, jij ook hier Toch nog wel veel mensen ook uit topic van 2010
Lastig al die merrie's die zo lang hengstig blijven.... En Cynthia hoop dat het gepakt heeft!
Wij gaan komende zondag alvast een keer scannen om te kijken of er een hengstigheid aan zit te komen of niet (en of we eventueel al een vruchtje kunnen zien) en dan rond de 18 dagen nogmaals, ook vanwege een eventuele tweeling dracht.
Whahaha, pretty, dan moet je even kijken welke letters er op de bovenste rij letters staan, is dat qwerty of azerty? Ik staarde me zaterdag ook suf. Ik kon de . niet eens vinden Nou, mocht je ook een mini willen laten dekken door Sublime, dan ben je er zo Ze wonen in Zuijenkerke.
DL, hoeveel heb je er al drachtig voor volgens jaar en hoeveel moeten er nog?
Jenny ook weer hier! Nog een DBT-er van 2011, gezellig! Wie is de gelukkige hengst dit keer?
Saffier, op hoeveel dagen zit ze zondag?
Tjinta
Geplaatst: 07-05-12 12:05
Rare mini's..... hihi.
Jennyk welkom. Fijn dat je je merrie nu kunt laten dekken.
Cynth ik duim....
ow ja... een belgisch toetsenbord is dus anders. een duits ook... voordat ik daarmee om kon gaan.. had haast de neiging er eentje te gaan halen in Nederland om die aan mijn duitse laptop te knuppen
Upona ook drachtig! Ook weer van de eerste keer, 1 keer geinsemineerd. Gaat goed zo
Veulen van dit jaar is gelijk mee gechipt en geschetst, wat een braaf ding is het ook
jennyk
Geplaatst: 07-05-12 12:50
Bedankt voor het warme welkom! Leuk al die bekende namen weer, word vast weer gezellig!
cynthia: ik ben heel voorspelbaar. Na zulke goede veulens van Don Cremello mag hij ook dit keer weer zijn gang gaan
Heidie: ga jij toch ook weer dekken? Of ben je hier alleen voor de gezelligheid?
nicole: gefeliciteerd! Aan je onderschrift te zien krijg je het weer lekker druk volgend jaar!
pretty
Geplaatst: 07-05-12 12:50
gefeliciteerd Nicole,allemaal vlot drachtig dit jaar!
Cynthia dat is het dus,het is duidelijk een Querty toetsenbord,bah kan er ook niet aan wennen zo En een mini dekken door Sublime zal het hem niet worden vrees ik,daarvoor zijn die van mij te mini. Maar Sublime is prachtig!
Krijg nou wat, we zitten idd bijna met dezelfde club als een paar jaar geleden Neon er nog bij straks en nog een paar en we gaan weer los als vanouds
Maseike
Geplaatst: 07-05-12 12:55
Ik kom altijd voor de gezelligheid Jenny ................Maar idd en gaat weer in rietje in Monnie. De arme merrie was schijndrachtig dus voor ons was dat toch een reden om dan te zeggen joh als ze het zo graag wilt en ze is er zo mee bezig wie zijn wij om dan nee te zeggen.
Pretty we wachten nu op haar hengstigheid en hengstenhouderij is ook gebeld dus de hengst mag binnenkort de bok weer op.
Nou idd jenny. Denk je eindelijk rust te hebben maar nee Mon moet weer eens dwars liggen. Word toch de hengst Vic x Jazz dus Girlie van vorige jaar krijgt dus volle broer of zus.
Dus ben benieuwd allemaal. Ik zelf ben nu erg druk met Cypress.
jennyk
Geplaatst: 07-05-12 13:32
misschien vinden jullie het wel leuk om te zien hoe Babousca nu is, ik heb haar dus nog steeds.
Wat een leuk ding Jenny! Cynthia, zondag zit Casa op 14 dagen.
Maseike
Geplaatst: 07-05-12 14:16
Tjinta
Pretty hij was zondag erg pittig dus hij heb de smaak te pakken. Ik had zaterdag klein feessie hier thuis dus ik vond het minder grappig zondag Maar ik ga binnenkort startkaart aanvragen en eens kijken hoe en wat met hem.