AAN IEDEREEN: Onwijs bedankt voor jullie felicitaties!!!! Moon is onwijs lief voor het kleine meisje en beschermt ze alsof ze nooit anders gedaan heeft.... wat een topmoedertje zeg! Geweldig dier! Ook vandaag te horen gekregen van de Hengstenhouder dat ik het allereerste Veulen heb van de hengst Caddy. Dus maakt het wel nog iets specialer...
Nou die beeb van Mira hoeft in ieder geval niet te klagen over het gastenverblijf! hi hi hi Plek zat!!! hi hi hi Hopelijk bevalt ze snel! Voor haar velletje openscheurt....
Gracy
Geplaatst: 17-04-11 23:12
KootMira, mooi indrukwekkend photo's!! Altijd leuk om naar deze beelden terug kijken
Lijkt wel of het een tweeling kan zijn.. het wordt een mooi forse kindje
KootMiraDrum
Geplaatst: 17-04-11 23:13
Al_Zawraa schreef:
Wat is Mira toch enorm!! Het blijft me verbazen
Ik heb niet de indruk dat ze dikker is geworden verder. Wel zie je nu haar ruggengraat, er hangt veel gewicht aan.
Nou zit je hier potverdorie bij het handvat van het schrikdraad, doe eens OPEN, dan kan ik GRAS gaan eten!!
Whisperke
Geplaatst: 17-04-11 23:15
CubaLibre schreef:
Lieve foto van Bar!
Chennai is ontzettend moe en ligt echt heel erg vaak, hoop voor haar dat het veulen snel komt zodat ze niet zoveel last meer heeft...
Hier een gewoon boktbeeld! Alsw Ufoline er morgen op komt te staan staat Chennai niet meer als laatste
Zo merrie staat ter plekke, mooi klein weitje met schuilstalletje op. Staat erg prettig daar. 3jarige ging uit haar dak toen ze haar zag haha geweldig die twee. Ze hoorde al een paard aankomen, en toen zag ze wit, die oren gingen erop, de kop erop en ze kwam me daar toch in een draf aanlopen . Helemaal geweldig vonden ze het elkaar weer te zien. Pasch zelf ging gelijk rollen in de bak, en aan het eten, ding kun je echt overal neerzetten. . Morgenvroeg even voeren en kijken of alles goed is. Geen verandering in uier vandaag. Alles leek rustig.
Sjolvir, succes.. Fouradi stond vorig jaar ook allemaal met ontstekingen, misschien toch niet genoeg biest gehad in het begin.. Dachten ze hier achteraf misschien wel
Rond half 10 vanavond, ik kwam aan en het hoofdje en 2 voorbenen waren eruit... bo heeft een heel klein btje hulp gehad van ons voor het laatste beetje omdat ze tegen het schot aanlag.. nageboorte is eraf, ze heeft gedronken en ze is zooooo leuk
Een merrieveulentje, valkje, DEEPANI'S SIRANA, roepnaam sirana:
@Gracy: nou toevallig was het niet... iemand van stal belde me... ik zie een pootje uit bo komen!!!! dus ik ben keihard naar stal gereden ( toen had hij nog 6x gebeld van waar blijf je nou ik zie nu het hoofd en nog een pootje... ) en toen ik kwam was ze al best ver... was er zeg maar tot vlak na de schouder uit... echt zo gaaf!! en het is zo snel gegaan....