witteke is ook weer gedekt en mijn andere merrie wavina ook, nu nog hopen dat het gelukt is. hoevaak en na hoeveel tijd scannen jullie, ik ga nu met 16 dagen scannen maar ik wil nog een keer scannen zodat het niet gaat als met heidie.
Mendy is vanochtend nog gedekt, was dinsdag nog hengstig. Dit was de laatste dag van haar hengstigheid. Morgen ga ik haar weer oppakken met rijden (ivm. veulen van dit jaar)
Paint-horses
Geplaatst: 12-05-11 21:42
kitzbi schreef:
paint-horses wanneer mocht jij scannen
Maandag om negen uur en de zenuwen gieren nu al dan zit ze op 19 dagen. Vandaag was de dierenarts nog op stal om bij een ander paard te scannen ivm de eisprong.
Hier ook rond de 20 dagen scannen. Maar heb goede hoop dat ze drachtig is slaat nu al goed af
Pauk
Geplaatst: 12-05-11 23:13
Ik vraag me wel af waarom ik die veulens en geboortes allemaal zo leuk vind en er drie wil *binnenkort vind ik het vast weer leuk als de laatste er hier is*
Dank je wel Pammes Ik hoop het Jouw merrie gaat vandaag gescand worden? Spannend Ik duim. De papa is een mooierd zeg Een foto van je merrie kon ik nog niet vinden, heb je die ook? *nieuwsgierig*
Pammes84
Geplaatst: 13-05-11 10:44
aangezien ik het even niet voor elkaar krijg om foto's te plaatsen..