dankjewel voor jullie lieve reactie's!!!!!! haha @ vrouwke: als uit gaat van 11 maand was ze geloof ik 8 dagen overtijd of 9 en in dagen was ze 345.
ga ze zo eens buiten in de weide laten, veearts is net pas geweest,maar alles is goed.... temp in de gaten houden want 1 gedeelte was open wat eigenlijk dicht moest zijn maar ja... dat kan ook gebeuren als het zo vlot gaat... Ik ga kijken voor foto's en anders morgen want en eerlijk gezegd kapot!!! haha heb nog niks geslapen en barst van de hoofdpijn!!! en dan ook nog was de veearts juist hier en wilde haar tempen en beet ze me ontzettend hard in me arm pffffff...... heb het efkes gehad haha
oh nu kan je wat rusten en genieten! veel plezier!
bobbymp
Geplaatst: 26-04-11 22:54
Ja hoor ben ik een dagje naar de wal(en smorgens om 6u even geen bokt geopend)is het geboren Ik had net zo'n zin in een stukje tas.... Dan moet ik morgen maar een topic starten,want de schoeneters willen nu natuurlijk meer
Maaruh,wat een knapperd!~!!!!!!!!!!! dat was het wachten wel waard!! mooi dat alles nu goed gaat,ben benieuwd naar beweeg foto's......
hey laffayette, nu mijn paarden op de wei staan moet ik voortaan ook alles zelf doen, vandaag al een voorsmaakje gehad. Het vel van Amal zijn acherbenen was er een stuk af, geschaafd aan iets?, en ik moest hem verzorgen maar die twee sloegen toch wel op de vlucht zeker... maar ik heb een goeie truc: als hij drinkt bij zijn mama dan blijft ze staan en ziet hij me niet direct komen... goh hij heeft al zoveel meegemaakt op 1 week tijd (gisteren zijn ze verhuist met de van) en over een paard dagen moet ik ontwormen... ik wil ze eigenlijk gewoon wat met rust laten, maar dat ljkt me maar niet te lukken met al die toestandjes... hoe gaat het bij jullie?