Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar zou volgens jullie één leeftijdsgenootje al genoeg zijn of is een kudde echt belangrijk? 
poes schreef:Ik prefereer nog steeds een 'kudde' boven de opfok: leeftijdsverschillen, een alfhengst of alfaruin en alfamerrie en een goede rangorde.
Om precies die reden 
poes schreef:Ik prefereer nog steeds een 'kudde' boven de opfok: leeftijdsverschillen, een alfhengst of alfaruin en alfamerrie en een goede rangorde.

Splash_ schreef:beebie75 schreef:jeetje, alleen op zaterdag?
Ja, die mensen hebben natuurlijk geen zin in de hele dag aanloop. Maar ja, zo groot is die groep toch ookj weer niet?
Krijgen ze wel wormkuren etc? En de hoefsmid, komt die ook=
Ja ik kan niet anders zeggen, de plek waar ze staat is súper! Ze houden van elk paard in de opfok een logboek bij, ze verzorgen zelf de wormenkuur, en de hoefsmid was meteen al de eerste dag op stal en heeft meteen ff naar haar gekeken. Deze mensen geven echt veel om de paarden die daar staan, en ik heb daar ook absoluut geen verkeerd gevoel bij gehad. Ze vinden het ook geen probleem om Sense elke ochtend een extra voedingssupplement te geven. Ik snap het ook wel, ze hebben 4 groepen qua opfok staan, als iedere dag elke eigenaar voor de deur zou staan hebben die mensen totaal geen privacy meer. Maar het valt me erg zwaar, en ik hoop dat ze voor mij toch wel een uitzondering kunnen maken
)