Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het wordt steeds sappiger

klinkt niet echt geloofwaardig meer..
volgensmij gebeurt het dit jaar al
morgen komt de da weer en gaan we weer veder kijken. en ben erg bang dat ze het niet haalt
khirshanta schreef:Dit klopt niet...
Sorry, maar dit klopt gewoon niet.
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, en een fatsoenlijke DA doet zoiets nooit, en je paard zal er ook nóóit zo uitzien bij drie maanden dracht, dan moet je er echt al een 5/6ling in hebben, of is je pony gedekt door een Shire?
Wat je laat zíen kan ook nog iets heel anders zijn, maar het verhaal klopt daar weer niet bij. Dan was je paard nu ook waarschijnlijk al dood.
Een DA komt in zo'n geval, vooral met het gedrag van deze pony, echt geen drie, vier, vijf keer kijken wat er gedaan kan worden. Als dat echt zo is, dan heb je de grootste schande van een DA op je paard losgelaten. Daarom twijfel ik ook heel erg aan je verhaal. Een beetje DA had meteen ingegrepen. Paard was volgende dag naar de kliniek gegaan, en de bevalling was op gang gebracht, of een keizersnede gedaan, maar zó mag het absoluut niet lopen.
Dus óf zoek nu, en dan echt nu op dit moment een andere DA en bel hem NU op voor een second opinion als je je paardje nog wilt houden, óf geef het toe als je aan het liegen bent. Als dat zo is: aandacht is leuk, maar zoiets is geen geintje.

ladylisa schreef:hej ja ik heb 2 shetlanders
die bruine die ene tweeling krijgt
en die vosbonte is gedekt