BlackRain schreef:Jeetje hoe kun je nou zo onvoorzichtig zijn. nou heel veel sterkte! arm diertje..
lekkere botte opmerking dit

Ik duim heeel hard voor je kleine mannetje, Dreeke!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BlackRain schreef:Jeetje hoe kun je nou zo onvoorzichtig zijn. nou heel veel sterkte! arm diertje..
Neonlight schreef:Dreeke, veel sterkte! Ik snap dat je jezelf een hoop verwijten maakt, maar dit soort ongelukjes kunnen gebeuren. Zover ik weet mag Eqvalan best veel overgedoseerd worden, Equimax is een volle spuit wel dodelijk voor een veulen. Geef de moed niet op, zoals je hier leest kunnen ze dus een paar dagen suf zijn en er dan ongeschonden uitkomen.
tienus63 schreef:Wat een achterlijke gladiool die DA.
Wij hebben hetzelfde gehad met ons veulen van toen een dag of 10 oud.
Veulen stribbelde tegen en door het gehannes is er door de beveiling van de spuit gedrukt en dus een overdosering.
Wij hebben toen meteen onze DA gebeld; in eerste instantie zei hij ook, wacht het maar even af.
Het veulen had voor ongeveer 300 kg binnen gekregen, maar even later belde hij terug.
Hij had gebeld met Utrecht, en het was erg belangrijk om binnen een uur (of 3 uur) de maag te spoelen.
Als de stoffen in het bloed zitten is er niet meer aan te doen, veulens kunnen dan in een coma raken en er soms niet meer uitkomen.
De onze is binnen het uur gespoeld en heeft verder geen last gehad.
Beterschap met de jouwe.
Saffier schreef:En je hoort idd heel vaak dat je 60x over kan doseren zonder hele schadelijke gevolgen.