Tavanta schreef:Er staan zoveel shet hengsten bij grote merries in het land (bij ons dus ook) verwacht je toch niet dat ze erbij kunnen....................
het zal de eerste niet zijn... Ik zou de gok niet nemen iig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tavanta schreef:Er staan zoveel shet hengsten bij grote merries in het land (bij ons dus ook) verwacht je toch niet dat ze erbij kunnen....................
solina schreef:haha een kwpshetter.grappig hou ons inderdaad maar op de hoogte en wie weet wat voor beesie het word,vast een leuke pony.
Ben wel benieuwd!!

Ik ben benieuwd hoe ze er uit zien
Soet schreef:Ik vraag me af als er wel iets uit komt die in verhouding is
Ben benieuwd naar wat eruitkomt. En dan vooral hoe het er over ± drie jaar uit ziet
. 
Maar we zijn al bezig met castratie, en dat is zo te lezen maar goed ook 
Ik volg ff 
Opzich wel stoer.. stef schreef:toch hoeft dat niet altijd, op de manege waar ik vroeger reed hadden ze een shet merrie met een D-hengst gedekt. Bevalling ging allemaal prima, maar eer het veulen 3 maanden was moest het op de knieeen (letterlijk!) om te kunnen drinken
kleine ondeugende volhoudertjes
Ik hoop voor de merrie dat er een klein veulentje uitkomt want dan is het (meestal) een korte bevalling
katrienh schreef:Citaat:Je hoort vaak genoeg hoor dat een shethengstje een grote merrie gedekt heeft, laatst zelfs een trekpaard!
Is dat veulen van dat trekpaard al geboren ?