Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
russel schreef:Ja ach eisen, volgens mij is dat niet zo gesteld.
KiWiKo schreef:russel schreef:Ja ach eisen, volgens mij is dat niet zo gesteld.
naja ze wil geld voor de merriebrokken...omdat ze dat anders niet had hoeven kopen...... lijkt op eisen![]()
naja ze wil geld voor de merriebrokken...omdat ze dat anders niet had hoeven kopen...... lijkt op eisen![]()

) vond ze dat prima. Ze heeft altijd wel anders op hem gereageerd dan op een eigen veulen, maar ze verzorgde hem, waakte over hem en liet hem zo vaak drinken als hij wilde.. Als de eigenaar niet had aangeboden om de verkoopsprijs van het veulen te delen, dan had ik ook nergens om gevraagd. Natuurlijk had ik de merrie van de merriebrok kunnen afhalen, had ik weer volop met haar kunnen gaan trainen, etc, maar had ik ook een gillende merrie op stal gehad, die constant om haar veulen aan het roepen was....
Miss_Shet schreef:Ik vind dat je hier wel een soort van vergoeding voor kan vragen.Als je het van de andere kant bekijkt,de eigenaar van het veulen had anders ook de kosten voor de merriebrok gehad en heeft deze kosten nu niet.Hij hoeft ook niet elke 3 uur zijn bed uit.
Dus een evt een vergoeding vind ik op zijn plek.En een week vrij nemen koste je ook je uren.Je hoeft er niks aan te verdienen maar een compensatie voor de kosten zijn in mijn ogen niet meer dan normaal.

moet je over een paar euro gaan steggelen
stel dat de merrie overleden was, ipv het veulen..... had ts dan ook spontaan een topic geopend met hoeveel moet ik de veuleneigenaar betalen? 
stef schreef:Miss_Shet schreef:Ik vind dat je hier wel een soort van vergoeding voor kan vragen.Als je het van de andere kant bekijkt,de eigenaar van het veulen had anders ook de kosten voor de merriebrok gehad en heeft deze kosten nu niet.Hij hoeft ook niet elke 3 uur zijn bed uit.
Dus een evt een vergoeding vind ik op zijn plek.En een week vrij nemen koste je ook je uren.Je hoeft er niks aan te verdienen maar een compensatie voor de kosten zijn in mijn ogen niet meer dan normaal.
sorry, maar toch heb ik hier moeite mee.... Nee, de eigenaar van het veulen hoeft niet elke 3 uur zijn bed uit, de eigenaar van de merrie had dat ook niet gehoeven, dat is een eigen vrijwillige keuze geweest