Jeetje wat vreselijk! Het gaat vaak zo goed en vanzelf, dan is het een enorme klap als dit dan gebeurt... Ik heb je verhalen meegelezen. Sterkte met het verlies van de kleine en ik duim mee voor Shak!!
oooh oooh het zal je maar gebeuren met alles van je hart ga je om het uur kijken bij je paardje lief of alles nog goed gaat daarna lijkt het of het nog even zou duren en het gaat fout wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn hoop dat het met je paardje goed gaat komen.. lijkt me verschrikkelijk kan niet op staan en haar kindje beweegt ook niet.. wat moet dit moeilijk voor je zijn dus bij deze heel veel sterkte en veel paardenhoefjes van ons.. denken aan je .. hopen te horen hoe het is afgelopen..
Ik heb verhaal niet meeglezen op DBT oid.. Maar kwam het net tegen.. kreeg echt kippenvel toen ik jouw bericht las..echt een rilling.. Vreselijk!! Veulen verliezen is al heel erg, ik hoop en duim voor je dat je je merrie wel bij je mag houden! Wil je heel veel sterkte en geluk toewensen.. Hoop écht dat het goed komt..!!
Veearts is daarstraks weer geweest, en de nageboorte is eraf. Hij zei wel dat dat misschien geen zin heeft als ze het niet red. Maar ik wil gewoon dat we alles gedaan hebben wat mogelijk is. Daarstraks riep ik d'r en dan hinnikt ze, en ze vecht echt keihard om overeind te komen, maar er zit geen verbetering in. Hij wil het sowieso nog een halve dag aankijken. Ze ligt met allemaal dekens over d'r heen, de lieve schat. Veulentje ligt er nog bij, We hadden haar in een bevalweitje gezet zodat ze niet tegen de kant ging veulenen maar nu ligt ze dus nog buiten en ze heeft het wel koud. Net hebben we haar omgedraaid omdat ze anders drukplekken krijgt. Het is en blijft een echte tinker, ze zit voorzichtig wat gras te eten en ze drinkt goed. Ze wil echt. Maar als die zenuwen niet meewerken, is er gewoon niks aan te doen. Het mag geen lijden worden. Veulen ligt er nog bij, zodat ze goed afscheid kan nemen.. Alleen liggen Shak en veulen wel tegen de straat aan, dus het is een akelig gezicht voor voorbijganger, dus we halen het veulen zo weg als Shak er niet meer naar omkijkt. Ik heb steeds contact met de Veearts en die komt sowieso straks weer voor pijnstillers. Je voelt je zo machteloos. Je kan gewoon niks doen. Het is gewoon hopen dat die zenuwen alleen beschadigd zijn en weer herstellen. Mijn mooie mooie meissie..