Leuke foto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
 !                                                         
 Wat een mooi diertje zeg!
 Wat een mooi diertje zeg! 

Wat een leukie
 Wat een leukie

(Vorig jaar had ook wel wat hoor dat gesms in het holst van de nacht, jij wakend bij het paard en ik lekker in de nachtdienst)
 (Vorig jaar had ook wel wat hoor dat gesms in het holst van de nacht, jij wakend bij het paard en ik lekker in de nachtdienst)  

Ik had er idd pas nog over zitten nadenken. Dat ik jullie ff moest smsen
 Ik had er idd pas nog over zitten nadenken. Dat ik jullie ff moest smsen  Maar t is gelukkig niet nodig geweest! Anders had ik wel weer gesmst, heb jullie nummers volgens mij nog in mn foon staan
 Maar t is gelukkig niet nodig geweest! Anders had ik wel weer gesmst, heb jullie nummers volgens mij nog in mn foon staan 

CarpeDiem schreef:Owh ja idd..
Nou ik moet nog een merrieIk had er idd pas nog over zitten nadenken. Dat ik jullie ff moest smsen
Maar t is gelukkig niet nodig geweest! Anders had ik wel weer gesmst, heb jullie nummers volgens mij nog in mn foon staan
* heb jij een nieuwe bokt naam?

, haar hoofdje lijkt erg op die van haar mams
, haar hoofdje lijkt erg op die van haar mams  !!
 !!                                                         
 Dus rond die tijd kunnen we samen zenuwen!! Moet eerlijk bekennen dat ik eik teken voor dit soorten bevallingen
 Dus rond die tijd kunnen we samen zenuwen!! Moet eerlijk bekennen dat ik eik teken voor dit soorten bevallingen  Om 10 u nog niet weten dat er iets aan de hand is, en om half 1 al 'mama' zijn!
 Om 10 u nog niet weten dat er iets aan de hand is, en om half 1 al 'mama' zijn!

CarpeDiem schreef:Kim is eind aprilDus rond die tijd kunnen we samen zenuwen!! Moet eerlijk bekennen dat ik eik teken voor dit soorten bevallingen
Om 10 u nog niet weten dat er iets aan de hand is, en om half 1 al 'mama' zijn!
We smsen weer tegen die tijd!

Nu maar hopen dat de volgende ook zo vlot is!
 Nu maar hopen dat de volgende ook zo vlot is!                                                         

)
 )
 (mama trouwens ook!) Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!
  (mama trouwens ook!) Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!