Net zoals LadyElmira al zegt is het een bijzonder veulen die gezien de omstandigheden met je moeder. Ik had het diertje zelf ook zeker niet kunnen laten schieten!
Toch vraagt de eigenaar er een absurd hoge prijs voor die, vind ik en waarschijnlijk nog veel meer bokkers, gewoon niet kan voor zo'n veulen! Ik had zeker nog even op mijn tanden gebeten en wat van de prijs af proberen te tingelen, maar als de eigenaar standvastig blijft voor die €1200,- en niet meer of minder had ik persoonlijk toch wel de knoop doorgehakt.
Ik weet niet hoe de eigenaar ertegenover staat dat jij dit verhaal op internet hebt verteld, maar ik denk zeker dat de eigenaar na het lezen van sommige reacties hier wel even de harde waarheid in de ogen ziet: €1200 is gewoon niet reeël!
Ook zou je misschien eens een ervarene paardenhouder met verstand van zaken me kunnen nemen en deze het veulen laten taxeren, dit natuurlijk met de aanwezigheid van de eigenaar! De huidige eigenaar moet gewoon inzien dat hij dit niet tegenover jouw kan maken, hij zou je eerder een korting moeten geven na al je hulp! Maar dat is gewoon een persoonlijke mening, ik snap ook wel dat de eigenaar er wat mee wil verdienen maar het dubbele van wat een normale prijs is gaat gewoon te ver.
Veel succes en laat ons horen hoe dit zich verder ontwikkeld.