Mn pony is drachtig...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyLuna

Re: Mn pony is drachtig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 20:15

@ NoaBeertje: ik vind dat weer nét wat te standaardnamen, en idd Golden Wonder is nou niet echt een goede naam in de NF wereld zoals Neonlight zegt Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 20:25

Je vindt vast wel een leuke aparte naam. Haha! Ik ben ook zo, heb namen gezocht die niemand heeft (hoewel ik, toen ik net het geboortebericht op de post had gedaan, Cantate Z tegenkwam... Gestoord ) Dus geen Cantate en geen Devdan kiezen, die zijn er al. Haha!

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 18:58

LadyLuna schreef:
@ NoaBeertje: ik vind dat weer nét wat te standaardnamen, en idd Golden Wonder is nou niet echt een goede naam in de NF wereld zoals Neonlight zegt Knipoog

Waarom niet? Clown

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-06 19:09

Euhh dat kan ik niet echt goed uitleggen, misschien Neonlight wel als ze toevallig nog in dit topic kijkt Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 07:41

Furzey Lodge Golden Wonder.....bejubeld en verguisd. Tja, ik weet niet of het je ooit is opgevallen, maar bij foresters spreken ze altijd over het % GW bloed. Dat GW staat voor Golden Wonder, en ze willen dat bloed uit de fokkerij hebben. (Zie bijvoorbeeld op http://www.kantjes-newforest.com/kantje's_ronaldo_general_info.htm).
Heb even gezocht naar het hele verhaal, en gevonden, hier op Bokt zelfs! Haha! http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=148326&highlight=golden+wonder voor het hele verhaal, waarom de hengst nu uitgebannen uit de fokkerij wordt.

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:20

Oke, ik snap het!
Bedankt Knipoog