Woehoeeeeeeeeee Marije eindelijk!!!! Gefeliciteerd met de kleine dame Coppertje heeft er haar tijd over gedaan, maar het resultaat mag er zeker wezen De naam is ook echt super!
Bedankt allemaal Het is de bedoeling dat Chrissie voorlopig nog wel even blijft. Ik ben er erg tevreden over en wil haar graag zelf opfokken
Jammer dat net haar oortjes er niet helemaal op staan, ze was zo lekker gekke bekken aan het trekken...
wauw wat een mooi veulentje (zie ik het nu verkeerd of zijn t kreukels die strepen boven aan dr achterbeentjes)veel plezier ermee
Wat een prachtige foto's; ik mis alleen een foto van die kerstboom in de wei met het Chrissie eronder.
Oooooohhh wat is ze schattig Marije! En een hele leuke naam Jullie hebben inderdaad wel heeeeel lang moeten wachten
Hihi.. dat bekkie is wel heel erg schattig Marije! En hoe is het met Copper nu? Ik zie dat ze weer op gras staat, geen last meer van haar voeten? Fijn!
daar is ze dan eindelijk! en wat een plaaaaatje weer Marije!heb je ooit een lelijk veulen gefokt?? wat een lekker dier!! GEFELICITEERD!!