Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus volgend jaar willen ze eens met alle veulens gaan??? raad eens wie er dan mag lopen
amati schreef:@ jarrah, inderdaad heb ik echt gave foto's gemaakt van Tiff!!
Ze staan alleen nog niet op de computer, beetje weinig tijd gehad.... Zodra ze erop staan komen ze ook jouw kant op hoor!!
Ben trouwens wel blij dat de veulens goed opknappen...was wel schrikken toen we op het land kwamen!!
Enneee die foto in de paardenkrant is wel gaaf en laat meteen goed zien dat jij ook wel kan voorbrengenDus volgend jaar willen ze eens met alle veulens gaan??? raad eens wie er dan mag lopen

unamie schreef:gefeliciteerd hoor
super leuk om zoiets te fokken![]()
ik kom haar in ermelo wel in het echt bewonderen
waar staat ze in het land?
ik heb een vriendin die op de menneweg woont

)
fargo schreef:Heeeee, is dat misschien Katja?? De moeder= merrie bedoel ik?? Want als dat zo is dan is dat is ook de moeder van mijn Whizard (Welfare) en ik wil al langs gaan om foto's te maken omdat ik die van haar nog niet heb?? [b] Dit is dus zijn (half)zusje!!!
Ha ik zie op de foto's Gijs (mijn trainer) en Istvan al staan. Gaaf zeg dan denk ik toch echt dat dit Katja is. Als je Whizard wil zien dan kun je hem bekijken op de site uit mijn handtekening. Werk je bij Istvan op stal ofzo?
!
fargo schreef:Liset, nog even een vraagje, op pagina 2 verwijs je naar foto's die je op internet hebt gevonden, 3 stuks maar ik kan ze niet zien? Weet je misschien waardoor dat komt? En wanneer is de centrale veulenkeuring in Ermelo, heb ik me vergist en was dat niet vandaag maar later pas? alvast bedankt voor de informatie!

) , maar dat was niet meteen de 'nationale'....die is in Augustus, ik dacht de 18de, dan mogen wij weer optreden met de mooie dame 

Nog nooit van gehoord !
Ben benieuwd naar meer foto's !