Onze Houston x Michelangelo merrie kampioen van Z-Holland!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kyrkelover

Re: Onze Houston x Michelangelo merrie kampioen van Z-Holland!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:45

uh duikboot wat moet ik me daarbij voorstellen sorry heb er echt geen verstand van maar ik vind hete en heel mooi veulen.
Maar omdat ik er geen verstand van heb vind ik hem op de eerse foto ook al goed haha.

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:27

@ jarrah, inderdaad heb ik echt gave foto's gemaakt van Tiff!!
Ze staan alleen nog niet op de computer, beetje weinig tijd gehad.... Zodra ze erop staan komen ze ook jouw kant op hoor!!

Ben trouwens wel blij dat de veulens goed opknappen...was wel schrikken toen we op het land kwamen!!

Enneee die foto in de paardenkrant is wel gaaf en laat meteen goed zien dat jij ook wel kan voorbrengen Haha! Dus volgend jaar willen ze eens met alle veulens gaan??? raad eens wie er dan mag lopen Haha!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 23:32

amati schreef:
@ jarrah, inderdaad heb ik echt gave foto's gemaakt van Tiff!!
Ze staan alleen nog niet op de computer, beetje weinig tijd gehad.... Zodra ze erop staan komen ze ook jouw kant op hoor!!

Ben trouwens wel blij dat de veulens goed opknappen...was wel schrikken toen we op het land kwamen!!

Enneee die foto in de paardenkrant is wel gaaf en laat meteen goed zien dat jij ook wel kan voorbrengen Haha! Dus volgend jaar willen ze eens met alle veulens gaan??? raad eens wie er dan mag lopen Haha!

Hihihi, ja sta ik er een beetje goed op ja? Haha!
Ik ga morgenochtend meteen kijken!!! Haha!
Ik hóóp idd dat ik volgend jaar weer mag lopen, vind het echt prachtig om te doen! Nationale laat ik overigens wel over aan een prof want een 20 x 60 baan op zand is niet mijn sterkste punt en dan moeten we 'vooral op dat punt van de nationale' gewoon reeel zijn en het (jammer genoeg) overlaten voordat ik het straks verpest!

Ik snap best dat je ff schrok van Tif dr veulen van de week, het was niet echt een fijn gezicht! Ben idd ook erg blij dat ze weer helemaal lekker aan het opknappen zijn!

Ben benieuwd naar de foto's van mijn meisje!! Haha!

Bedankt voor de leuke reacties allemaal Haha!

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 09:53

gefeliciteerd hoor
super leuk om zoiets te fokken Cool
ik kom haar in ermelo wel in het echt bewonderen
waar staat ze in het land?
ik heb een vriendin die op de menneweg woont

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 11:00

unamie schreef:
gefeliciteerd hoor
super leuk om zoiets te fokken Cool
ik kom haar in ermelo wel in het echt bewonderen
waar staat ze in het land?
ik heb een vriendin die op de menneweg woont

Bedankt Lachen
Leuk dat je ook in Ermelo bent die dag!! Lachen
Ze staan niet hier direct bij mij in de buurt (jammer genoeg), maar in de buurt van Alphen a/d Rijn bij de fokker thuis Lachen
(Is voor mij wel een aardig eindje elke dag op de scooter, maar daar hebben die paarden tenminste lekker alle ruimte, dus ik heb het ervoor over Cool )
Mag ik vragen waar jouw paarden staan? Volgens mij hebben jullie ook een heerlijk mooi plekje daar, of niet soms? Bloos!

Bedankt voor de leuke reacties! OK dan!

Groetjes Lisette

Riemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:46

Gefeliciteerd!!!! Leuk veulen ook!! Lachen

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:43

Heeeee, is dat misschien Katja?? De moeder= merrie bedoel ik?? Want als dat zo is dan is dat is ook de moeder van mijn Whizard (Welfare) en ik wil al langs gaan om foto's te maken omdat ik die van haar nog niet heb?? [b] Dit is dus zijn (half)zusje!!!
Ha ik zie op de foto's Gijs (mijn trainer) en Istvan al staan. Gaaf zeg dan denk ik toch echt dat dit Katja is. Als je Whizard wil zien dan kun je hem bekijken op de site uit mijn handtekening. Werk je bij Istvan op stal ofzo?

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:13

Fargo, dit is idd de Katja die je bedoelt!!
Jarrah heeft daar haar merrie staan, vandaar....
Ga even spieken in je profiel....

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:48

Heb nog niet zoveel in mijn profiel. Mijn handtekening heb ik weer toegevoegd want die was ineens een beetje verdwenen..

Oh en heeft iemand de paardenkrant over of kan die worden ingescand?? Zou graag de foto zien van Katja en/of veulen.

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 18:59

pm me maar als je de paardenkrant wilt hebben hoor, ik stuur dat artikel wel voor je op of ik scan hem voor je!

Trouwens een van de fokmerries van de eigenaar heb ik gefokt! dat is Salsa. Gijs heeft er een 2 jarige van geloof ik!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 22:06

fargo schreef:
Heeeee, is dat misschien Katja?? De moeder= merrie bedoel ik?? Want als dat zo is dan is dat is ook de moeder van mijn Whizard (Welfare) en ik wil al langs gaan om foto's te maken omdat ik die van haar nog niet heb?? [b] Dit is dus zijn (half)zusje!!!
Ha ik zie op de foto's Gijs (mijn trainer) en Istvan al staan. Gaaf zeg dan denk ik toch echt dat dit Katja is. Als je Whizard wil zien dan kun je hem bekijken op de site uit mijn handtekening. Werk je bij Istvan op stal ofzo?

Grappig wat bokt zo allemaal teweeg brengt zeg.....dit is idd de moeder van jouw paard!
Ik heb vorig jaar jouw Obelisk gezien op de keerhoeve (die werd toen gecastreerd), ik was daar toen met Istvan om mijn merrie te laten insemineren Lachen !
Zoals Amati al schreef staat idd mijn merrie (zie profiel) bij Istvan op stal, ik werk veel samen mét hem, niet vóór hem Lachen

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 08:45

Wat grappig zeg! Hij is inderdaad vorig voorjaar voor het weideseizoen bij de keerhoeve gecastreerd. Wat een toeval allemaal weer he dat je hem daar dan gezien hebt. Kende je hem al bij Istvan of was hij al weg toen je daar kwam? Ik ga binnenkort even bellen naar Istvan want ik wil graag nog extra foto's maken van Katja. Heb er een hele reeks van Obelisk toen hij in de buurt op wedstrijd was. Ze moeten vandaag zeker weer naar de keuring?? Spannend, ben heel benieuwd hoe ze het doet!
Wel heel grappig om te zien dat Whiz heel erg veel op Katja is gaan lijken, qua kleur etc. Alleen groter, langere Obelisk benen maar de body is toch erg gevormd naar haar model. Hij is vrij gespierd en Obelisk is wat ranker dan hij, toch is Whiz absoluut niet zwaar of zo..

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 23:32

Liset, nog even een vraagje, op pagina 2 verwijs je naar foto's die je op internet hebt gevonden, 3 stuks maar ik kan ze niet zien? Weet je misschien waardoor dat komt? En wanneer is de centrale veulenkeuring in Ermelo, heb ik me vergist en was dat niet vandaag maar later pas? alvast bedankt voor de informatie!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 20:56

fargo schreef:
Liset, nog even een vraagje, op pagina 2 verwijs je naar foto's die je op internet hebt gevonden, 3 stuks maar ik kan ze niet zien? Weet je misschien waardoor dat komt? En wanneer is de centrale veulenkeuring in Ermelo, heb ik me vergist en was dat niet vandaag maar later pas? alvast bedankt voor de informatie!

Die foto's staan op www.melissen.net , als je kijkt onder de gele knop 'Equestrian Database' en dan bij de zoekfuntie Braxton invuld kun je ze zien Lachen
Tevens staat er ook een foto van onze mooie dame in de IDS van vanmorgen Haha!

De centrale keuring van Gelderland was idd gister (onze Lupicor uit 'het fokproduct' van Amati is daar tevens voorlopig keur verklaard!! Lachen ) , maar dat was niet meteen de 'nationale'....die is in Augustus, ik dacht de 18de, dan mogen wij weer optreden met de mooie dame Lachen

Misschien nog eens tot ziens Haha!

Gr. Lisette

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:10

Gaaf, gaaf, gaaf; de foto's gevonden op de site die je had opgenomen. Wat zijn ze mooi he? Heel misschien gaan we wel naar de centrale keuring in Ermelo, wel leuk om dat eens mee te maken en dan zou ik ook zelf nog wat foto's kunnen schieten!
Stond de Lupicor vorig jaar nog bij de merries van Kaptein? Dan heeft Istvan me die ook nog een keertje laten zien (voordat ze de wei ingingen waren hij en Carla daar ook natuurlijk) geloof ik. Was ook een mooie dame (een driejarige nu zeker?)

Poezewoefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 22:52

Hihih, een duikbootpaard Lachen Nog nooit van gehoord !
Vind het wel meevallen hoor, knap veulentje *LOL* Ben benieuwd naar meer foto's !