Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Hij blijft dan roerloos staan en vraagt om meer.

Downhill schreef:Jaa Buc, het doet MIJ ook goed die foto's te zien..... Die tante Iskara.... Toppertje. Schuif geen schuld op jezelf af voor wat betreft het EIGEN veulen van Iskara. Dat is iets waar jij NIETS aan kon en KAN doen. Het is helaas GROTE GROTE GROTE PECH!!! Ik denk persoonlijk dat je nog MEER ging "malen" en "piekeren" als je niet had gekozen voor het KLASSE alternatief wat je NU gedaan hebt! Je hebt het plaatje toch nog compleet gemaakt voor Iskara EN voor een vreemd veulen EN voor de mensen die HUN merrie verloren zijn. Dat zijn 3 vliegen in 1 klap, Buc! Het is GOED zo. BETER en MOOIER heb je niet kunnen handelen! Je hebt gehandeld in het MAXIMUM van "goede zorg" !!! Probeer te genieten van de fijne contacten die je hebt met de PLEEG-VERZORGERS van Iskara.
JULLIE (+ Iskara) zijn een "voorbeeld" voor vele fokkers!!! Je hebt KLASSE gehandeld en ga niet twijfelen met: "wat als ik zus of zo had gedaan".
Iskara zal rond september oktober wel thuis komen, toch?