Ik was erg nieuwschierig naar het veulen dus bezocht KS maar weer eens...Van dit bericht schrik ik me echt rot! Heel veel sterkte Laura.. Ook voor Pasha
ow my god zeg... zo benieuwd en dan dit nieuws verschrikkelijk voor jullie allemaal........ow wat vreselijk jammer zeg!
Ooh wat erg, heel veel sterkteIk schrok er echt van, gelukkig is het andere veulen wel gezond, dat is misschien een troost. Ondanks dat het erg blijft.
Jeetje zeg, ik was juist zo benieuwd naar die combi van jou 2 toppertjes!! Echt zonde!!Veel sterkte!!!
Jeetje wat vreselijk. Gister las ik nog over een stukje dat je afvroeg wie eerder zou zijn. Dat werd benti en nu dit... heel veel sterkte
Och meis! Echt heeel erg veel sterkte.. Zitop t mmoent zelf ook met een kritiek veulen..Echt waar geef pasha maar een hele dikke knuffel.. Ben iig blij dat het met haar naar omstandig heden wel goed gaat..!!(f)
Aahh nee!! Zo lang naar uit gekeken, zo lang mee bezig geweest. Het is gewoon niet eerlijk!!!Sterkte meid.... En een knuffel voor Pasha...