oh jeej wat spannend.. beloof je me... dat als er een veulen komt je een fotootje plaatst? ik ken de spanning trouwens... mijn zus was zo er in spanning geraakt dat ze geesten was gaan oproepen nou lekker die zeiden 6.... nouja daar heb je wat aan mhuha!
ik bedacht me gister nog, toen ik langs dat andere veulen van morsinkhof kwam dat pasha al uitgeteld was, maar nog steeds geen veulen duss.... dat andere veulen is trouwens wel een attent ding, moeder trouwens ook. toen ik er met tayenna langs kwam gelijk voor het veulen gaan staan.
hahah lau meestal doen ze precies NIET wat jij wilt, maar we zullen met je mee duimen al zou ik graag wel weten wat er uit komt haha maar ja nog even geduld dan
waahaaa ja ik heb nou ff geen auto grom grom dus moet ff wachten maar wat ik heb door gekregen is
Merrietjes is bruin, met blesje iets onderbroken, achter 2 witte voetjes en voor misschien
Dus maak straks meteen foto's :D:D
Was trouwens erg snelle bevalling want ze waren met een andere merrie bezig waarvan het veulen niet wou staan, elk uur ff kijken En Floep Verona's veulen komt ff tussendoor hihi geweldig!!