trotse oma's zijn wij! wat een pracht kind he! ik was blij dat ze vanmiddag rustiger was! ze stond eindelijk lekker een beetje te genieten...heerlijk om te zien!Morgen ben ik er lekker weer de hele dag bij hoor...camera leeg maken en schieten maar!
Gefeliciteerd met dit prachtige manneke met een prachtige naam! Die foto's buiten vind ik geweldig, wat een schatje zeg!Heel veel geluk met hem.
Oké.... Hij is écht leuk! Heerlijk bekkie, zelfde uitdrukking als mama... Mooi getekend en een prachtig chique naam!
Whoa, Lip en Vicaro zijn nog eens kort achter elkaar geboren! Hartelijk gefeliciteerd! Wat een bijzondere aftekening, vooral op zijn rug
Ik vind hem echt geweldig! Kom binnenkort toch die kant op als het goed is, dan kan ik hem in het echt bewonderen!!
nou, ben ik ook eindelijk Hij is echt te gek, lekker bekkie en de witte wimpers zijn ubercute.Heb het Chuck verteld en is een erg trotse pappa Enne, Wen, ik wil die droogfoto's ook op mijn mail hoorgr. Sas
Oh wat word ik trots van al die complimenten!!Kraamvisite is uiteraard van harte welkom, hardstikke gezellig!!Sas, ik stuur ze naar je toe... Wanneer kom je IRL kijken?
zie nu in mijn mail dat het mailtje wat ik gister gestuurd had naar teruggekomen is ga het nogmaals proberen.
Heb nu je mail wel ontrvangen Sas! Zondagavond is prima, zoals ik je heb gesmst ... Dank je wel IL...
Gefeliciteerd wat een scheetje en erg leuke vlekken lang gewacht ... en nu genieten Heerlijk de foto's op de wei ....
Gefeliciteerd! Wat een knap ventje zeg! Mams is er volgens mij zeer trots op, dat kan ik me niet voorstellen met die mooie oogjes! Wat een leuke buiten foto's. Lekker in het gras slapen!
Hej Wen,Wat een ontzettend lekker ventje heeft Lisje op de wereld gezet! Gefeliciteerd dat alles zo goed is verlopen en geniet er maar van!Nienke