Hai Relay & Bikkel,
Jullie zien er harstikke mooi uit op de foto en jij Bikkel ook op de filmpjes. Als Romy de hartsvriendin van je moeder straks bevalt krijg jij Bikkel een maatje om mee te spelen in de wei.
Ik ben blij dat je het NU zo goed doet, want ik kneep hem best wel toen je eerst niet wilde drinken. Jij ziet de andere paardjes vast veel vaker dan ik. Bij deze wil jij dan de groeten doen aan: Jonathan (das opa Bikkel die is al zo oud), Ukkie (das oma die staat naast je),Troubadour (das die rare hengst schuin tegen over je), Romy(de hartsvriendin van je moeder die straks je maatje eruit gooit),Vyesca,Vonita,Umwelt,Pride en Laicka. Oja en Natuurlijk Antarticka t veulentje van vorig jaar. Die zal je voorlopig niet zien misschien van een foto maar meer ook niet denk ik.
Ik kom binnenkort bij je kijken dan kan ik die rare geweldige fratsen van jou en je mama ook eens met mijn eigen ogen bekijken.
Rex (ons hondje) feliciteert je ook dat je in leven bent je krijgt van hem een poot en een lebber over je neus.
Groetjes en heel veel liefs leila.