Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chronos schreef:Het is te gek voor woorden dat hij niet wilde... maar zoek heel gauw een ander. En maak er werk van...
Wat erg
Wat een stomme dierenarts. Meent tie dat hij alles goed weet komt er een dood veulen uit. Werkelijk dit is wel erg

Waterdance schreef:Dank je wel voor t meeleven.
Ik ben er nog steeds ziek van. Maar de merrie is super dus dat is geweldig. Wat mij nog steeds bezighoudt is dat ook al heb je alle voorzorgsmaatregelen genomen ook voor wanneer t mis gaat dat je dan niet op een dierenarts kan rekenen. Je hoort t vaak ook bij mensen maar dan kun je nog naar het ziekenhuis rijden met een paard ben je aan het lot overgeleverd. Ik wil mijn merrie nog wel weer laten dekken het is een elite sport merrie van Jazz. De volgende keer zorg ik dat ik elke dag overdag al vraag welke arts er s nachts dienst heeft en zorg dat hij/zij al weet dat er eventueel een telefoontje kan komen.
Ik verwijt mezelf dat ik dat niet gedaan heb aan de andere kant is t van de zotte dat je zo moet handelen ze moeten gewoon komen als je belt. Je moet toch nog wel ergens op kunnen rekenen.
Ibalia schreef:Is het een 'echte" paardenDA of een hui-tuin- en keukenDA (en dat bedoel ik niet negeatief.
Ik heb met mijn hond meegemaakt dat de DA een verkeerd diagnose vaststelde waardoor ik nu met een hondje met longproblemen zit.
Maar goed..
Hardstikke rot voor je, ik weet wat het is. Onze merrie heeft een veulen met 7 maand verworpen.
Misschien kun je inderdaad via de moederloze veulencentrale iemand helpen. Spreek dan wel goed af heo het moet met kosten en zo.
Sterkte