Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
inowa schreef:ik weet ook echt alleen dat het ergens eind mei was aangezien ze bij ons gewoon met een aantal merries en 1 hengst een paar maanden op de weide gaan.

flettie schreef:Lowara (=mams van Fayette) heeft vorig jaar 3 weken overtijd gedragen. Maar ik weet eigenlijk niet met hoeveel dagen ze eerst gerekend hadden (340, 335..). Stel dat het 340 dagen was + 21 dagen is dan 361 dagen... nee, ook niet het record van bokt.nl
)

haffie_lover schreef:Ivanka van Tinne was 9 dagen over tijd dacht.. lees ik in haar pro dus niet heel veel..
.
. Ik had het veulen in het weekend van 2 op 3 juli verwacht en dat werd dus 20 juli. Dus voor mijn gevoel was het heel erg lang
.
.
Nee hoor. Ik denk dat ik 1 van de weinige ben die het helemaal niet erg vind dat het veulen te laat komt. Laat maar lekker nog een paar weken zitten. Dacht ik bij mijn eigen baby ook.
Francis schreef:waarom lézen die merrie's die boekjes dan ook niet!![]()

Dana01 schreef:nee Naat, de langste staat tot nu toe op 379 dagen, althans vanaf de laatste dekking tot aan de geboorte
Navajo zit nu pas op 367 dagen
!!