Nog maar 17 dagen wachten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Esme_27 schreef:Ik zou voor Katinka weleens benieuwd zijn hoe die combi is met Thunder. Volgens mij wordt dat een supermooi veulen.
Voor Shayla zou ik Chakotay niet kiezen, maar dat is van je fokdoel afhankelijk.
Maddox wordt dit jaar gedekt door Silas. Of Nuala nog wordt gedekt weet ik nog niet.
lowara schreef:oewwww Silas X Maddox, erg leuke combinatie zeg! daar MOET wel wat moois uitkomen
Mariska_28 schreef:Wil je eind maart al gaan dekken? Pfff als het meteen raak is heb je een veulen in februari. Ciara moet begin april veulenen en ik vind dit eigenlijk nog vrij vroeg omdat er dan nog zo weinig gras is. Mijn keuze zou dekken in maart/april in ieder geval niet zijn....

want als ze nu hengstig wordt, gaat ze meteen op bezoek bij Moes
komt vast ook door dat rotweer en miserabele hoeveelheid gras
daarna krijgt ze een spuitje...
maar ik zie ech niet aan mijn merrie's wanneer ze hengstig zijn.... dus dat wordt duur waarschijnlijk kwa stallingskosten
en tis ook maar voor een keer, daarna weet je elk jaar na geboorte van het veulen wel ongeveer wanneer de merrie hengstig wordt

.. ze wilden net gaan oerleggen om hengstig te gaan spuiten toen ze uit zichzelf flink hengstig werd. En daar is Kaylen uitgekomen.