Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RoxyVip schreef:Ja maar wat mij ook zo steekt is dat ik dr dus eigenlijk al had laten scannen en dat de DA toen zei dat ie niks kon zien. En aangezien ik niet echt rijk ben en het niet mijn bedoeling was om dr te laten dekken vind ik het dus een hele moeilijke beslissing. Daarom denk ik dat ik gewoon doorga en van t voorjaar wacht en dan kijken of ze hengstig word. En als ik echt helemaal gek wordt van de twijfels dan kan ik altijd nog de DA bellen.
Maar zijn er nog speciale dingen die drachtige merries bv op stal of met rijden ineens gaan doen? Dingen die ze anders niet doen bedoel ik dan!
Misschien een keer laten komen als er bijv geent moet worden ofzo?
Saskia9 schreef:Ik wilde even kwijt over dat het misschien zonde van je geld was,
Ik snap je helemaal,
Maar mocht ze nu drachtig zijn en tijdens de bevallign blijkt dat het er 2 zijn,of er is een complicatie die hij tijdens de echo had kunnen zien,
Dan voel je je zelf wel hartstikke schuldig natuurlijk,
En die kans zit er wel in,wat schadelijke gevolgen kan hebben tot de veulen(s) en je merrie!
Succes!