Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb vol verwondering naar de foto's gekeken. Voordat je schreef dat je de foto's ging plaatsen vroeg ik me al af wat je dan precies aantreft in de wei. Heel naar en bizar; zo af, maar toch ook weer niet. En toch ook al echte paardjes. Word er erg verdrietig van. 
....
Mariska_28 schreef:Nou, heb de merrie net even gethermometerd, en ze had 38,1. Zodra ze boven de 38,5 kwam moest ik bellen. Verder ziet ze er goed uit, staat nu lekker te eten.
En tja, het waarom.. veearts dacht dat de 2-ling dracht de oorzaak was. Katinka geeft altijd al grote veulens, en 2 van die monsters passen schijnbaar niet.. Heb net een groot gat gegraven, als mijn man straks thuiskomt help hij me even en dan kunnen we ze begraven. Ik ga dan meteen even kijken wat die andere voor geslacht is..
Iedereen trouwens bedankt voor de troostende woorden. Ik moet zeggen, het helpt zeker het iets dragelijker te maken.
vind het zoooo erg dit.
heb er hier geen woorden voor...

Ik hoop dat met haar nu verder alles goed zal gaan, want ze heeft al genoeg meegemaakt zo!
Ik hoop dat Katinka niet meer koorts krijgt. hou haar maar goed in de gaten. Ik hoop ook dat ze er niks aan overhoudt, raar dat je niet kan zien of ze verdriet heeft of iets mist.
...