01 januari: 04 januari - Merrieveulen "Flash" - Hayley (Tinker) x NRPSmerrie– Djuno
11 januari: ?? - Hengstveulen "Keulse Hoeve's Edward" -Rietheim's Hilbert x moeder – Shanna16
19 januari: ?? - Merrieveulen "Shes genuine for sure" – Kid for sure x Shes simply genuine - jojo
25 januari: ?? - Merrieveulen "onbekend" - UB40 x moeder – lavinnie
29 januari: 06 februari - Merrieveulen "onbekend" – Rubin Royal x Donnermaerchen (v.Donnerhall) – hananya
Door iets scheef of dik te zetten maak je variatie in je zinnen. Zo hebben de ogen meer een rustpunt en kunnen ze structuur zien. Je zou ook nog met kleur kunnen werken zodat er in 1 opslag het geslacht te zien is.
01 januari: 04 januari - Merrieveulen "Flash" - Hayley (Tinker) x NRPSmerrie – Djuno
11 januari: ?? - Hengstveulen "Keulse Hoeve's Edward" -Rietheim's Hilbert x moeder – Shanna16
19 januari: ?? - Merrieveulen "Shes genuine for sure" – Kid for sure x Shes simply genuine - jojo
25 januari: ?? - Merrieveulen "onbekend" - UB40 x moeder – lavinnie
29 januari: 06 februari - Merrieveulen "onbekend" – Rubin Royal x Donnermaerchen (v.Donnerhall) – hananya
Tevens heb ik de hengstennaam eerst gezet en daarna de merrienaam + evt. afstamming. Aangezien zo altijd een afstamming wordt neergepent leek het me af en toe erg verwarrend worden voor mensen die dat gewend zijn. Mocht het te veel werk worden, wil ik het evt. wel overnemen.