ja ik had je topics vanaf het begin af aan gelezen. En ik vind het heel dapper en knap van je dat je dit vent'je' de kans had gegeven om te overleven. en voila het is nu een mooie gezond hengsten veulen'tje'
Fijn dat het bij jullie zo goed afgelopen is. Bij ons was het ook een hele verassing toen er in 2003 een tweeling geboren werd. Bij ons is het dus helaas niet goed gegaan. Als iemand interesse heeft in dit verhaal: het staat op mijn website www.stalgriendt.tk klik op de pony's, dan op de foto van de schimmel en daar staat de link naar het verhaal van de tweeling.
Libke Wat heb je dit mooi in elkaar gezet. Van zo'n klein hulploos veulentje uitgegroeid tot een prachtige stoere veulen. En voor jou neem ik mijn petje af.je bent een super vrouw in mijn ogen
Supermooi verhaal, ik krijg er echt kippenvel van. Zo'n schiel dinkie..en zoveel vechtlust. Ik had bij de 1e paar foto's niet gedacht dat zijn benen nog zo mooi recht zouden worden
Als je zoiets met een veulen meemaakt, krijg je wel een speciale band of niet?
Een hele mooie samenvatting van 5 maanden Sandra! Nogmaals, ik vond het machtig om hem te kunnen knuffelen in augustus! Ben erg blij dat het nu zo goed met hem gaat...
een hele mooie samenvating van z'n tot nog toe korte leventje, en zeker als je ziet vanwaar hij komt. nogmaal een teken dat we zulke fokkers zoals sandra nodig hebben, die echt alles over hebben voor hun veulens.
in ieder geval mijn stem heeft hij al voor de verkiezing hengstveulen van het jaar .
in ieder geval nog veel plezier gewenst met fighter en hopen dat hij een grote word, maar dat zal wel zeker.
Het blijft ongelofelijk dat zoiets mogelijk is, anderen hadden hem allang opgegeven, maar jij hebt doorgevochten en dankzij jou is alles weer goed gekomen!
Libke wat een verhaal... zit hier op kantoor met een brok in mijn keel een waterige oogjes echt het is een Fighter! En ook een mooie Gentlemen... Volgens mij wordt het een hele hele stoer bink!
Hij is mooi geworden! Super dat je dit voor m hebt over gehad! Ik hoop dat ie nog veel groter en sterker mag worden. Zijn benen zullen wel zo blijven (witte littekens enzo) maar dan zal ook niemand vergeten wat dit veulen in zijn leven heeft meegemaakt! Dat hij maar een hele grote jongen mag worden!
voor mij is er maar 1 bokt veulen 2005, en dat is fighter, en daarbij een bokt fokker 2005.. wat jij hebt gedaan en hoe je het hebt gedeeld met mensen hier is prachtig... ik hoop dat jij en jou mooie fighter nog veel van jullie laten horen....
Wauw Libke, ongelooflijk wat jij allemaal voor Fighter hebt gedaan en wat een mooie foto's en idem verhaal... Ik raak ook ontroerd door de reacties van de mensen hier...
Prachtig, wat een sterk ventje! Heel veel geluk nog met hem (mijn stem had hij al ).
Wat is het toch een verhaal zeg. Wel fijn nu alles achter elkaar te zien. Af en toe als ik even niet op Bokt geweest was moest ik paaginaaaaaaaa's door worstelen om te kijken of er nog nieuwe foto's waren...
Heerlijk gezicht om em nu zo te zien !!! Wat een geluk dat alles zo mooi op zijn 'pootjes' terecht is gekomen...
Maar euh dit waren niet de laatste foto's voorlopig toch...