Ik stem op:Andros - Myrdal, gewoon omdat voskleurige hengstjes met bles gaaf zijn MW Kayo - Melina, omdat ik hem ook gewoon helemaal leuk vind!
Reedhills Devdan van Neonlight Flabbergasting Flake van Skippy1Motivatie: Moeilijk hoor, kiezen. Odin, Lodewijk, Dave en Rephartox Caio stonden op de shortlist, maar uiteindelijk ben ik voor de stippen en de vlek gegaan
Fighter - LibkeOmdat ik ongelovig veel respect heb voor wat dit ventje allemaal heeft meegemaakt, en er zo voor heeft gevochten toch een kanppe vent te worden !!!
Ik stem op:Lodewijk van ODS ---> Leuke kleur, aparte tekeningen en een ondeugende uitstraling. En heel erg leuke naam. En op Thomas van LotjeJustine ---> wat een schattig hummeltje. Nou maar hopen dat er ook op mijn hengstje wordt gestemd!
Mijn stemmen gaan naar:Fighter - LibkeAlladin B – Minnie_muisTwee paardjes met een speciaal verhaal, moeilijke start en nu echt toppertjes
IK stem op Aidan van TinneHet leukste veulen met een sprekend koppie en maffe acties. Hij is het leukst, naast mijn eigen veulen natuurlijk