helaas mag ik niet op me eigen droppie stemmen daarom stem ik op:Alycia.G van Gitta enFlirtatious Grace van Macgr. dor
Mijn stemmen gaan naar : Aline B – minnie_muisAMY - StalGriendtEn dit omdat ze mij het meeste aanspreken
Ik stem op:Alinea van Horselover 23 ---> heel leuke veulen om te zien, aparte kleur. &LM's Oxeye Daisy van Meavey ---> Wat een schattig hoofdje, net een teddybeer.
Mijn stemmen gaan naar:Flirtatious Grace – MacArwen - PaulineSIk vond het erg moeilijk en mocht natuurlijk niet op m'n eigen Stone stemmen. Dus ik heb nog een keer alle foto's bekeken en de, voor mij, meest aansprekende eruit gepikt.
Mijn stemmen:* Luna van de Vredinghe – Faniek (Door haar leuke verhalen en is gewoon een mooi veulen!)* Arwen-Quenya van de Veerte – Lowara
Jaja maak de keus maar eens...... Mijn stem gaat naar:* Alinea van Horselover23* Angeliene van Eliene
Mijn stemmen gaan naar:Arwen-Quenya van de Veerte - Lowara:om de simpele reden dat Arwen het half-zusje van mijn Fayette is Luna van de Vredinghe – Faniek:vanwege de mooie verhalen die ze kan vertellen en omdat ze de uitgekomen pennydroom van haar bazinnetje is.