Taaclover schreef:Ik wilde stemmen op Teuntje maar dat zal nu helaas niet meer gaan
maar dan nog, als teuntje er nog wel was geweest kon die nog niet meedoen want het gaat om een veulen verkiezing en teun was al 1 jaar geweest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Taaclover schreef:Ik wilde stemmen op Teuntje maar dat zal nu helaas niet meer gaan
Citaat:Bij het constateren van een schaduwaccount gelden de Boktregels (zie FZ) en wordt het betreffende veulen uitgesloten van verdere deelname
Wranglerbutt schreef:Flake is d'r ook nog!![]()
Verhip, dit kan nog moeilijker worden dan ik dacht! Ik dacht dat ik alleen een keuzeprobleem zou krijgen wat betreft de merrieveulens, maar er zijn ook al zoveel leuke hengstveulens geboren dit jaar!![]()
Eén ding is zeker: Wat betreft veulenbaasjes sta jij bij mij op nr.1, Tinne! Ik vind nog steeds dat je super hebt gehandeld toen Ivanka na de geboorte van Aidan zo ziek werd

! En Assedo (ik schaam me heel erg diep dat ik die vergeten ben in mijn rijtje, vergeef je me Odess?
).
. 
Ook met Goud Zilver en Brons!

)
, ik mag wel in Belgie wonen, maar ik Athletico Andalusier van ras
, zoon van HM Jofamosa
en Polacao II Kampioen van Belgie is er ook nog
. Ik mag dan wel een etterbakje zijn geweest voor mijn ma, maar ik ben wel toevalig heel mooi en heel knap
.
Leuk leuk leuk leuk!!!

Fnanne schreef::D Leuk leuk leuk leuk!!!![]()
Ben benieuwd hoe het straks zal gaan...
En hengst + merrieveulen...![]()
Ik ben voor!!!

.
.
jeddah schreef:Wranglerbutt schreef:Flake is d'r ook nog!![]()
Verhip, dit kan nog moeilijker worden dan ik dacht! Ik dacht dat ik alleen een keuzeprobleem zou krijgen wat betreft de merrieveulens, maar er zijn ook al zoveel leuke hengstveulens geboren dit jaar!![]()
Eén ding is zeker: Wat betreft
veulenbaasjes sta jij bij mij op nr.1, Tinne! Ik vind nog steeds dat je super hebt gehandeld toen Ivanka na de geboorte van Aidan zo ziek werd
Vergeet Lodewijk trouwens ook niet!!
Zucht... er zijn zoveel leuke hengstjes dat je al blij mag zijn met een 30ste plaats...