.. Maar nu het met Vankje beter gaat, gaat het met mij ook beter en kan ik er weer van genieten
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. Maar nu het met Vankje beter gaat, gaat het met mij ook beter en kan ik er weer van genieten
.
Mijn meisje kwijt, dat kan toch niet?

. Nu moet ik zelf met pijnstillers aan de slag...
. Tinne schreef:Het is nog maar de vraag óf het goedkomt.. Vandaag ging het echt een heel stuk slechter en liep ze flink beroerd... Ik heb zo'n medelijden met dr.. En het erge vind ik nog dat de DA me niet met zekerheid kan zeggen dat het nog goedkomt.
Ik ben er echt helemaal van uit mn doen...Mijn meisje kwijt, dat kan toch niet?
Morgenochtend komt de DA weer, antibiotica wordt voorlopig even voortgezet...
Tinne schreef:DA is net weer geweest, temperatuur is weer mooi gedaald, dus dat is goed. Nu moet ik zelf met pijnstillers aan de slag...
Ze heeft alles gekregen wat ze nodig had, dus nu is het aan Vankje.
Kleintje schreef:Ik volg hem heel even niet... De nageboorte kwam er niet af, daardoor kunnen er ontstekingen komen etc. en als ie blijft zitten dan kan de merrie er zelfs aan overlijden.
Maar... hoe kan de merrie dan kreupel zijn? Heeft dat ermee te maken?
Ergens las ik iets over bevangen, weet niet meer waar. Maar... spierbevangen of hoefbevangen? En hoe kan dat in dit geval?
Sorry voor een misschien nogal stomme vraag...
Kleintje schreef:Want... hoefbevangen heeft veelal te maken met eiwitten. Spierbevangen is eerder dat de gifstoffen in het lichaam blijven.