Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa HIEP HIEP HIEP HIEP HIEP HIEP HIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAA Van harte gefeliciteerd meid! Aidan is een absoluut heerlijk ventje. Echt geweldige foto's... Heel benieuwd naar zijn droge vachtje en zijn eerste stapjes buiten. Hoop dat het lekker weer blijft in Zundert en niet gaat plenzen.
Jammer dat je de bevalling hebt gemist, maar gelukkig is hij gezond en is Ivanka een supermams. Stoere naam trouwens! Eindelijk joh... pfoe wat een zucht van geluk en opluchting zul je gedaan hebben. Echt top!
Laatst bijgewerkt door IngLio op 21-07-05 09:14, in het totaal 2 keer bewerkt
Ja hoor, ik kom 1 dagje niet op bokt, is ivanka bevallen
Van harte gefeliciteerd Tinne!! Hij ziet er echt super uit! Mooie bles en mooi gezond! Prachtig hengstje! Dat is het wachten wel waard geweest he!! Ik zat er nogal naast met mijn datum, maar dat het een hengst was heb ik wel goed
O, wat een prachtig ventje, ik kan de foto's blijven bekijken. Bles bijna kopietje mama, mama die ongelofelijk veel vertrouwen heeft in jouw, en jou gelukkige gezicht erbij...echt een perfect drietal. Geniet ervan, ze groeien zo ontzettend snel dat je het in het begin met foto's maken niet bij zult kunnen houden...
Eindelijk is het dan zover.Tinne is moeder geworden Gefeliciteerd Jammer dat je het gemist hebt,maar fijn dat alles zo snel en goed is gegaan. Heel veel plezier met de kleine.Geniet er van. En zo op de foto's te zien,doe je dat al. En Ivanka ook
SUPER GEFELICITEERD!!! Wat fijn voor je dat alles goed is gegaan en wat een knapperd Wat ongelovelijk grappig dat zoonlief praktisch dezelfde bles heeft als mams! Ik ben ontzettend benieuwd naar de droge foto's vandaag, hopenlijk is het mooi en droog weer! Geniet ervan! (al doe je dat al heel erg als ik die foto's zo bekijk )
Ps, die boerenwijsheid van krullen in de staart = merrie kan nu geheel over boord