Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

An_J schreef:Jee, meid... ook ik lees het net. Wat onzettend balen zeg!
Toen ik het zojuist las had ik toevallig mijn DA en vriendin aan de lijn. Die vertelde al dat het nu niet zoveel nut meer had om je druk te maken over haar voeding afgelopen jaar. Op zich hoeft Malibu hier niets aan over te houden. Maarre zorg wel dat je bij haar bevalling bent. (Een Webcam of bewakingscamera kan uitkomst bieden, als je er 1 nodig hebt wil ik m je best lenen, ze geven meer rust dan heen en weer lopen of zo'n singel). Daar Malibu nog jong is kan haar onervarenheid het moeilijker maken. Ik zeg het niet om je nog ongeruster te maken..
Ik wens je heel veel sterkte komende tijd!
An_J (baasje van Mazzel)
Ze was erg onrustig, ik denk dat het veulen vannacht gedraaid is, want haar buik is ook wat anders.
Malibu schreef:Dat zou echt een uitkomst wezen, maar het kan best zijn dat voor de camera geinstalleerd is dat het veulen er al is...
We hebben gisternacht gewaakt, ik ben echt op! Op van de zenuwen en op van de moeiigheidZe was erg onrustig, ik denk dat het veulen vannacht gedraaid is, want haar buik is ook wat anders.
Maar nog niets gekomen, dus was om half 8 vanochtend thuis. Nog een beetje geslapen, maar m'n thee moest ik met twee handen vast houden want stond te trillen als een rietje... Nog maar weer even terug gedoken (zou eigenlijk naar m'n werk gaan) in bed.
dat geeft toch weer wat rust...
michele schreef:Jeetje wat een verhaal zeg, nou ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat en dan kan je weer verder gaan kijken hoe of wat. Heb je nog met de eigenaren gesproken? Of heb ik daar over heen gelezen?![]()
Alvast sterkte
ben erg bezig met m'n merrietje op dit moment. Ben blij als ik niet vergeet dat ik m'n haar nog moet kammer voor ik 's ochtends de deur uit ga
het is best wel chaotisch zo'n situatie, je bent er bewust en onbewust toch mee bezig... Malibu schreef:michele schreef:Jeetje wat een verhaal zeg, nou ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat en dan kan je weer verder gaan kijken hoe of wat. Heb je nog met de eigenaren gesproken? Of heb ik daar over heen gelezen?![]()
Alvast sterkte
Nee hoor daar heb je niet over heen gelezen. Dat is volgens mij nog niet gebeurt, heb het eerlijk gezegd ook nog niet gevraagdben erg bezig met m'n merrietje op dit moment. Ben blij als ik niet vergeet dat ik m'n haar nog moet kammer voor ik 's ochtends de deur uit ga
het is best wel chaotisch zo'n situatie, je bent er bewust en onbewust toch mee bezig...
Tha_Niekje schreef:En zoals je net zei dat je sowieso een DNA-test wil laten doen als het geboren is... lijkt me zeker verstandig!! volgens mij zou je er dan ook alsnog nog een Part-Bred papiertje bij kunnen krijgen bij het Welsh-stamboek... Maar dat is allemaal van latere zorg...
Hannelore schreef:Goed dat jij je nu richt op je paard , zij heeft nu jou aandacht nodig. Rest komt later wel als veulen veilig en wel op de aardbol staat en moeders ernaast.
) en is nog super allert, alleen wat langzamer...