Dave anderhalve maand! (Paint)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

slootje

Re: Dave anderhalve maand! (Paint)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 20:39

All Inclusive is gaaf *o/* .

Staat als een huis. Mooi paard inclusief vlekken en dierentuin Clown
Ik stem ook voor deze top 3 Tong uitsteken

slootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 20:45

en op 4 .....BH Included? of is dat geen goed engels? Of hoef je maar 3 namen op te geven?

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 21:04

Haha, met een dierentuin Haha! ! Inderdaad! Ik kan die vlekjes ook nog steeds niet als vlekjes zien, alleen maar als beesten..

Ja, wij hoeven er maar drie te verzinnen bij de Paints.. (gelukkig..) Maar BH Included is ook wel een leuke woordspeling Haha!

Hij wordt trouwens echt super braaf. Hij wandelt heel braaf mee aan halster en touw. En sinds eergister poets ik hem aan de stal, dan staat hij gewoon vast. Als hij druk krijgt van het touw, heeft hij echt zoiets van, oh ik kan niet verder. Ik ben daar echt zo blij om! Bold is namelijk nergens vast te zetten, die gaat echt altijd hangen en ik vind dat altijd zo eng! Dus ik ben echt supertrots!!

Hoe vinden jullie deze? Ik vind m echt zo schattig, even achter moeders vandaan kijken...:

Afbeelding

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:41

Da's echt een foto om uit te vergroten, wat een lekker bekkie!

akkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 17:41

tjee hij is echt gegroeid. Dat word een flinke jongen.
Echt onwijs mooie foto's ook trouwens en als die collega van jou graag veulens fotografeerd dan mag ze die van mij ook wel als fotomodel gebruiken hoor.
tot snel.

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 17:48

Het blijft een knapperd, ik denk dat ik jou topics maar eens in de gaten blijf houden!!
De moeder is trouwens ook Lovers

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 19:03

Dank jullie!!

akkie schreef:
tjee hij is echt gegroeid. Dat word een flinke jongen.
Echt onwijs mooie foto's ook trouwens en als die collega van jou graag veulens fotografeerd dan mag ze die van mij ook wel als fotomodel gebruiken hoor.
tot snel.

Dat wil ze wel hoor! Ook voor andere veulens..!

Pas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 20:09

Hee Maris,

Hoe was je vakantie? Met Dave ging alles prima, hij wilde alleen slecht van het land afkomen als ik hem bijvoorbeeld binnen wilde doen, ahaha. De boef!

ZOals je ziet ben ik ook online op bokt. Ik vond het toch wel leuk om mij te registreren.
Wat een mooie foto's he? Dat heb ik natuurlijk al tegen je gezegd, maar ik doe het lekker nog een keer.
Ik zag dat dat ene meisje (Tinne) ook een merrie heeft die bijna zover is. (IK ben namelijk dat meisje dat ook een merrie heeft die op 'springen'staat. Passionelle is 18 juli uitgerekend. Ze is een bonte merrie, van Samber en gedekt door 00seven. Echt super spannend he?)

Nou ja, ik heb het idee dat het nog wel een week gaat duren. Volgend weekend? Ik blijf in ieder geval thuis volgend weekend, veel te spannend.

Nou ik spreek je snel!

Groetjes Sandra