Ja eindelijk> maar wat een resultaat. Een hele mooie meid die vind ik behoorlijk op haar mama lijkt. En dan nog zo snel gaan staan en drinken ook. Een modelbevalling en dat voor de eerste keer.
Gefeliciteerd met je prachtige veulen!Wat fijn dat die visser in de buurt was zeg, voor hem vast ook een hele belevenis??Alvast veel succes op de keuring!!!
Zie het topic nu pas!!Wat een pracht van een veulen zeg Van harte gefeliciteerd, ze is schitterend getekend
Oh wat mooi! Ziet er echt prachtig uit En een modelbevalling idd, heerlijk buiten! Mams heeft wel goed weer utigekozen !
wirona schreef:Wat fijn dat die visser in de buurt was zeg, voor hem vast ook een hele belevenis??is dat die man die verderop op de achtergrond zo rustig zit te lezen??of ben ik nu kippig?
Wat een plaatje, gefeliciteerd hoor! Het is een hele mooie dame, net zoals haar moeder! Ik hoop snel meer foto's.
JAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!! Hoezee en Hoera en nog mer vreugde kreten.. gefeliciteerd tante Diny!Pracht veulen.. alles erop en eraan en lekker bont, mooi getekend.. wat wil je nog meer?!
Gefeliciteerd met deze prachtige dame!!!(ik stuur even een paar plaatjes van haar naar Portugal, kan Nelly ook meegenieten!)